Boen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Får med valdres begge veier ser jeg, samt valdresflya. Bra Vær oppmerksom på felgdrepere over golsfjellet på vei tilbake. Kjørte motorsykkel over til gol forrige uke og det gynga godt somme steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Jaså, to moderatorer på tur i helga? SPAAAAAAAAAAAAAM!!!! Bare å sperre din konto for helgen det vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 God tur, og så krysser vi fingrene for godt vær. Regner med det blir en liten bildespesial etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Mer forberedelser: En mini road trip oslo - sarp - oslo utpå kvelden: (Hvorfor gjøre ting i god tid når en kan skru til langt på natt dagen før avreise? ) Av med demper for å bytte topplager. Fjørklemmer er no dritt... God plass i hjulbuen? Uvurdelig hjelp fra Stian og Patrik laaangt utpå kvelden! Det er ikke så vanskelig å fikse ting når en har rett verktøy, og har gjort ting før! D-dagen: Det er ikke så mye kø i selvvasken klokka 07.45. Bilen er ren og klar for tur! Været ser lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Overrasket over at dere ikkje kjører til Bergen for å så kjøre videre til Voss og over Vikafjellet. Deretter ta ein avstikker over Gaulafjellet før dere fortsetter over Sognefjellet. Masse svingete veier og morro å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Vi var inne på tanken om Bergen også, men det får bli neste tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Skal dere kjøre 8-tall eller holder dere "til høyre" oppover og "til venstre" nedover? Har dere med telt eller blir det hoteller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Jaså, to moderatorer på tur i helga? SPAAAAAAAAAAAAAM!!!! Bare å sperre din konto for helgen det vettu.. Ja det er fler av oss som fortsatt vil være her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Skal dere kjøre 8-tall eller holder dere "til høyre" oppover og "til venstre" nedover?Har dere med telt eller blir det hoteller? Vi har planer om å kjøre et 8-tall fra vest mot øst (starter med Numedal) og vi overnatter på hoteller... litt må man kunne koste på seg når ingen av sjåførene er i 20-årene lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Isfjorden? Tror jeg kjenner noen som bor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Har dere fått pappaene deres til å skru bilen klar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 lykke til og ha en fin road trip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Har dere fått pappaene deres til å skru bilen klar?? What? Ser vi ut som om vi kunne vært fedrene til [space] og Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Å, trodde det var bilde av Fredrik og [space] det var bilde av jeg Hvem er det som er deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Haha, tar det som et kompliment! Stian står bak, Patric sitter og koser seg inne i hjulbuen. Med mine kunnskaper om bilskruing var det best jeg håndterte kameraet, selv om jeg faktisk kom med noen konstruktive forslag under veis Bilder fra dag 1 kommer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå