JonasD Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Skal hvertfall sjekke opp hvor den er blitt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Er og spent på hvor denne klassikeren er blitt av! Ring alle bilopphuggerne i landet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 er vel flere grunner til at den kan ha blitt flyttet. Folk går jo også lei av å oppbevare skrot for andre La oss håpe at han har begynt på bilen eller setter den inn ett sted slik at forfallet bremses litt Forsett med å mase på på fyren ang kjøp Verdt å redde den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 den er ikke på opphøggeren nei. jobben min er nermeste nabo der så har den vert der har jeg hentet den for lenge siden.! Det var da enda godt å høre! Hadde det vært tilfelle at den sto hos høggern så skulle jeg personlig møt opp å spurt om han ville bytte den i en knapt innkjørt 2010 Opel Insignia 130 hesters diesel, så fåtte jeg heller tatt støyten med leasingselskapet og kvinnemennsket Så hadde jeg fått en BMW i garasjen igjen også, der det for tiden bare er Audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Eieren av bilen hadde plana klar for bilen, og var ikke intreressert i salg av den grunn, så jeg tror ikke det er noen fare for at bilen har blitt spiker. Hvertfall ikke med tanke på summen han har blitt tilbydt bilen slik den stod. Kjenner til en som har litt kontakt med eier, så av ren interesse så skal jeg prøve å følge med litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Blir spennende å se hva utfallet av hans planer blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Mhm, følger med på denne. Hadde vært morsomt om noen har begynt på den og den dukker opp med bilder her eller andre forum på hvordan det går med den. Og etterhvert møtt på den på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Drar opp igjen denne tråden. Noen som har noe ny info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Denne saken her tenkte jeg faktisk på her forleden, lurer fælt på hvordan det gikk med denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Litt usikker på om ta der e den som Stod på Storlandet tidligere, kan sjå slik ut. Isåfall står bilen på Midsundet, og i jobba lagme fyren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Leste no at eieren har jobbet på et bilverksted i Molde. Da er det den jeg tror det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Litt usikker på om ta der e den som Stod på Storlandet tidligere, kan sjå slik ut. Isåfall står bilen på Midsundet, og i jobba lagme fyren... Da har vel du automatisk fått oppgaven med å holde oss informert om hva dette er, og hvordan bilens fremtidsutsikter er Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Da har vel du automatisk fått oppgaven med å holde oss informert om hva dette er, og hvordan bilens fremtidsutsikter er Ja helt enig. Hver Lørdag formiddag hadde vært passelig med en update om denne B7`en Pedi, ArneR. og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Han har ihvertfall sagt at den skal pusses opp. Men når det skal skje vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Jeg kan jo spørre om han vil selge... Tror ikke, men koster jo ikkeno å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå