Gå til innhold

BMW Alpina B7 Tragiske Skjebne! *BILDE update s.6*


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

er vel flere grunner til at den kan ha blitt flyttet. Folk går jo også lei av å oppbevare skrot for andre

La oss håpe at han har begynt på bilen eller setter den inn ett sted slik at forfallet bremses litt

Forsett med å mase på på fyren ang kjøp

Verdt å redde den der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke på opphøggeren nei. jobben min er nermeste nabo der så har den vert der har jeg hentet den for lenge siden.!

Det var da enda godt å høre! Hadde det vært tilfelle at den sto hos høggern så skulle jeg personlig møt opp å spurt om han ville bytte den i en knapt innkjørt 2010 Opel Insignia 130 hesters diesel, så fåtte jeg heller tatt støyten med leasingselskapet og kvinnemennsket :wink: Så hadde jeg fått en BMW i garasjen igjen også, der det for tiden bare er Audi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren av bilen hadde plana klar for bilen, og var ikke intreressert i salg av den grunn, så jeg tror ikke det er noen fare for at bilen har blitt spiker. Hvertfall ikke med tanke på summen han har blitt tilbydt bilen slik den stod.

Kjenner til en som har litt kontakt med eier, så av ren interesse så skal jeg prøve å følge med litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Litt usikker på om ta der e den som Stod på Storlandet tidligere, kan sjå slik ut. Isåfall står bilen på Midsundet, og i jobba lagme fyren... :)

Da har vel du automatisk fått oppgaven med å holde oss informert om hva dette er, og hvordan bilens fremtidsutsikter er :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...