Gå til innhold

Pass opp for denne E39 530d på autoDB.no


T.R.Melum
 Share

Anbefalte innlegg

:mrgreen:

Jeg ligger flat over skrivebordet :lol:

Som nevnt, for en ypperlig måte å starte dagen.

Jeg har nå føyet til på min "bruktbilkjøp-liste" Selgere uten alle kroppsdeler med litauen-skruende venner kan i verste fall levere en dårlig bil! Pussig nok, som mange andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
HAHA! genialt:P men det som er dritt er hvis han fyren er inpå bimmers:P å han ser dette at du dizzer han:P pass på øra dine om kvelden sier jeg:P hahahaha

Kan love deg at han ikke er her inne. Var vel så langt fra en entusiast det går an å komme! Snakka hele tiden om hvor bra bil Ford Granada 2.8 Ghia var i forhold til BMW. Han hadde en Granada som hadde bikka 500.000km uten noe problemer. BMW'n var elendig på vinterføre fordi bilen kutta all motorkraft bare helt sånn plutselig under pådrag på snø fortalte han, og at det også blinka et gult advarselsignal i dash'n. :roll: Måtte da vise ham ASC-knappen og forklare hvordan systemet virket. Ble helt rar i maska etterpå og sluttet å nevne Granadan for en stund.

Hahaha! Bra han fikk høre hvordan det fungerte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

HAHAHAHA, jeg sitter og ler så tårene spretter her nå!! Hadde nesten glemt denne fantastiske tråden!!

 

Kjøper må jo være superintelligent, alt han får med seg går jo inn det ene øret og...ja

 

Vi får nesten gi oss snart vel, ellers kommer admin og holder oss i øra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...