Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredrik, noen ganger skjønner jeg ikke styringen din. Å rydde opp gagner ingen vondt, men likevel vil du la Spaix være uthengt. Jaja. Synd. Folk kan gjøre feil, men noen ganger, når man har mulighet til å gjøre noe for at det skal bli "glemt" så kan man benytte seg av sjansen.

Joda... Spaix´s utgangspunkt var absolutt kjempefint, men han dreit på draget underveis i debatten fordi han av en eller annen årsak mislikte at jeg endret fokuset for tråden til å gjelde oss alle sammen. Jeg henger ikke ut Spaix for dette, men han fortjener heller ingen ekstra oppmerksomhet (noe jeg allerede har begrunnet hvorfor). Jeg har også forklart hvorfor jeg slettet det første innlegget... og når sant skal sies gjør ikke det den store forskjellen for tråden som sådan.

Skrevet
Har nå forandret første innlegget slik at det gir mere mening til de som ikke har fått med seg hele "historien"

Flott... takk skal du ha... :D

Skrevet
Jøss, det var jo hyggelig av Spaix ! : )

Fredrik, noen ganger skjønner jeg ikke styringen din. Å rydde opp gagner ingen vondt, men likevel vil du la Spaix være uthengt. Jaja. Synd. Folk kan gjøre feil, men noen ganger, når man har mulighet til å gjøre noe for at det skal bli "glemt" så kan man benytte seg av sjansen. Nok OT av meg. Vil du fortsette debatten, så kan du gjerne sende meg en PM. At du kan bil historikk, det skal du ha skryt for.

E30Frelst skal ha mye skryt for sin høye interesse for E30 karosseriet. Er det en E30 tråd, så kommer E30 frelste E30frelst med skryt, til månen. Artig det : )

For ikke å snakke om historikk generelt. WWII osv. Hatten av! :)

Jeg vil som mange ganger tidligere takke min "svoger" Rogern som har hjulpet meg mye med bilstyr opp gjennom årene.

Jeg vil også gi en takk til svært mange her inne som hjelper både undertegnede og andre her inne. Men det er vel mange her inne som ikke skulle ha vært her også. Har vel vært noen svindler osv tidligere.

Skrevet

E30Frelst skal ha mye skryt for sin høye interesse for E30 karosseriet. Er det en E30 tråd, så kommer E30 frelste E30frelst med skryt, til månen. Artig det : )

Hehe, nå ble jeg rørt Fliid! At det der kunne komme fra deg setter jeg virkelig stor pris på!

Da du selv veit hva jeg synes om deg!

Kan si det igjen jeg!

Du har bygd opp igjen den vinterbilen til en bekjent av meg, fra bunn..

Og endte opp med en av norges fineste touringer!

Kan for det meste fra mitt synspunkt "ALT!!" :D

Veldig flink til og skrive grundige svar og er meget behjelpelig med det meste! SÅNN :D

Det er forresten MANGE andre personer jeg skylder TUSEN TAKK, og mange av dere jeg har blitt kjent med!

Bimmers har blitt en STOR del av livet mitt, takk for Gunnar! ;)

Ha en fortreffelig helg alle sammen, og ja Torek.. Jeg syns faktisk virkelig synd på deg som må jobbe i helga da det faktisk skjer noe på din hjemmebane :(

Over og ut, tut tut!

Mvh Håvard Falck (E30Frelst)

Skrevet

De fleste her på forumet virker veldig greie og de jeg har møtt i virkeligheten har alle vært veldig positive og hyggelige folk :wink:

Skrevet

Jeg vil gjerne gi en takk til Glenno, andreas87 og Azeton for et kjekt bekjentskap fra jeg bodde i Oslo. Har via dem fortsatt kontakt med Bmw miljøet på Østlandet og noen å hilse på når jeg er på landstreff via Bmw CCN. Ønsker også å takke -Anders- for lån av bukk når jeg bodde i Oslo, og for at jeg hadde noen å skru med når jeg var der nede :)

Ellers Har jeg bimmers gjengen min her i Trøndelag som fortjener en takk :): EirikL, J Hofstad, Olelink, Ebørøsund og Esveen. Samt alan som er en god venn av meg og en trofast skrukompis :) Har helt sikkert glemt noen nå, men er ihvertfall ikke meningen å utelukke noen som bør være på min liste :) Samtidig synes jeg også Fredrik her inne fortjener en takk. Selv om jeg ikke har møtt deg personlig må jeg si jeg liker de seriøse og gode innleggene dine. Så må jeg også takke Dr_s for å ha fattet min interesse for E36. Var tråden om isbilen hans på bilforumet som vekte E36 og Bmw interessen i meg :)

Skrevet

Vil først og fremst takke meg selv for at jeg er slik et fantastisk menneske, alle skulle hatt en venn som meg :)

Men helt seriøst, har 99.9% positive opplevelser med dere gutter og jenter her inne, og av de jeg har møtt må jeg si at de er like flotte i virkeligheten som på forumet :)

Så takk til dere alle :)

Skrevet

Ha en fortreffelig helg alle sammen, og ja Torek.. Jeg syns faktisk virkelig synd på deg som må jobbe i helga da det faktisk skjer noe på din hjemmebane :(

Mvh Håvard Falck (E30Frelst)

Ja, for fa*n! :( Men nok om det.

Jeg vil egentlig ikke skryte av noen her inne da jeg er redd for å glemme noen, men egentlig er stort sett alle her inne bra personer på hver sin måte.

Noen som burde nevnes(med forbehold om skrivefeil 8)) :

Anders87 (kjenner privat)

E30Frelst (kjenner privat)

jonr- (kjenner privat, og er vel den jeg har kjent lengst her inne)

sjompa (kjenner privat)

Fliid

StaLe30 (snakka med på treff og fått et par runder i racerbilen hans ;) Svinaktig morsomt!)

Breitbau (snakka med på treff)

SanMiguel (snakka med på treff)

316 (snakka med på treff)

Clerion (snakka med på treff)

photowerkz (sinnsyk fotograf, og like hyggelig som han er flink til å ta bilder)

Marius2002

JonasD

Riviera

EirikL

knut_olestad

..og selvfølgelig de obligatoriske - Fredrik og Gunnar - som alltid kommer med konstruktive og saklige innlegg. Flott!

Det var noen, men helt sikkert ikke alle.

Skrevet

De aller, aller fleste her inne er suverene folk å diskutere BMW med. Selvfølelig er man ikke alltid enig, men det er sånn det skal være. Det jeg aldri kommer til å forholde meg til, er folk som mangler argumenter og begynner med navnekalling. I positiv sammenheg vil jeg nevne E30frelst, Torek, galro, Fredrik, Olestad, 635csi og Breitbau. De er blant mange som kommer med kloke og informative innlegg. Jeg har sikkett glemt noen nå, men får håpe ibngen føler seg utelatt. Gunnar sier seg selv siden han startet forumet 8) Til slutt vil jeg nevne alle gutta i Trondheimstråden, som er med på å gjøre miljøet her i byen veldig bra. Ingen nevnt, ingen glemt!

En spesiell takk til J.Hofstad som har hjulpet meg utallige ganger når bilen har hatt behov for TLC :wink:

• 4 weeks later...
Skrevet

Vel, jeg vil takke Gunnar for oppstart av dette forumet, som jeg har brukt jenvlig over årene.

Spesielt morsomt er kanskje trådene som havner på siden av emnet/temaet, og hverken mer eller mindre BMW løse tråder.

Har inntrykk av at det er mange kunnskapsrike personer her inne, og som jeg kan lese er Fredrik den som fortjener ros i så måte.

Vel fortjent!

:D

Ellers forsøker jeg ikke alltid å være den mest, tja, politisk korrekte hele tiden, selvom jeg til tider kan oppføre meg - hehe.

Jeg skulle gjerne sett mer prat om X biler, og at det generelt kan være et forsøk på å være mer open minded mht slike konsepter og biler.

Evt en egen tråd, sted hvor man kan gjøre reviews, av bil, deler, nettstedet mm.

Ellers vil jeg takke alle jeg har hatt og vil ha kreative, konstruktive debatter med, husk vi er alle forskjellige og vi kan ikke være enige og uenige i alt.

Takk for oppmerksomheten!

:wink:

Skrevet
Så må jeg også takke Dr_s for å ha fattet min interesse for E36. Var tråden om isbilen hans på bilforumet som vekte E36 og Bmw interessen i meg :)

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...