Gå til innhold

Helt på Jordet med tanke på pris BMW e46 320 ?

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har prøvd å selge en e46 jeg har stående, men er jo 0 respons.

Har jeg lagt meg helt feil i pris?

prisen er satt til 100 tusen. og NAF testet med 0 Feil. har hatt noen gode turer til stavanger osv veldig god å kjøre , og positivt overasket over motoren.-

selvklart er den litt kjedelig å se på, mend tanke på felger og baklykter.

kunne såklart klaska på noen baklykter og felger som jeg har liggende, men vet ikke om det veier opp salget i kroner

litt info om bilen

- Hvite blink foran

- Angel eyes

- Klimaannlegg / Aircondition

- Kjørecomputer

- Takluke

- Hengerfeste

- Orginal radio med CD-skifter

- Ryggesensor

og alt det vanlige av airbags, abs osv ..

Gått 178 000km. Servicehefte frem til 155 000 såvidt jeg vet skal serviceheftet være komplett, men det nærmer seg ny oljeservice. Jeg har også gitt den et oljebytte ved ca 170 000km uten å resette computeren.

Den starter og går bra. Har KN åpent luftfilter med varmeskjold som gir en god lyd ved pådrag. Orginalt luftinntak kan følge med.

Ellers er den ganske orginal. Har byttet en del deler siste årene, og har kvitteringer på det meste. Begge fjører bak, vannpumpe, viskose og vifte, nytt batteri, nye frontlykter, ny bærearm med foringer foran og litt sånn.

Bilen ble EU godkjent i juni/juli hos NAF med 0 feil. Årsavgift er såklart betalt.

Følger med nesten ubrukte piggdekk og 16" bmw-felger til sommerdekka. To av sommerdekka lever nok på siste sesongen.

2jgas8cfmw7jhk97jygl.jpg

igbfhv29pk1ydpxlgjo5.jpg

cchnb2h956z0euoktyai.jpg

c0kk3afmwplsqs8hv2gm.jpg

y6hpwaex1uuod5kigc20.jpg

iw9cgb2zbk2m34hk3w0c.jpg

23ajqi0doaxecm9oz1ev.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen ser riktig ut den, men er tregt marked for tida.

Syns bilen får litt mye "påbegynt ungdomsbil"-preg med AE og Kon-filter. Men er heller ikke noen typisk ungdomsbil pga hengerfeste, ikke sportstoler osv... Dette kan muligens skremme noen potensielle kjøpere.

Ville ihvertfall satt på originalt filter igjen

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er den halvveis ungdomsifiseringen bilen har.

Angel eyes og konfilter ødelegger denne bilen.

Hadde den hatt feite felger og m-plast så hadde det hjulpet tror jeg :) Ellers ser jo bilen fin ut.

Du kan jo lage annonsen på nytt uten å nevne konfilteret. Evt. fjerne det.

I tillegg ville jeg tatt en motorvask slik at det ser rent og pent ut. Det selger.

Kanskje latt være å ta bilde av bilen bak med det hengerfestet?

Lyktene er fine så det går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har tenkt å legge min ut til salgs snart.

Link til bilen : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100008&highlight=

Tenkte 110tusen for den, er vel ikkje upris det?

Gått 185 tusen no, nettop tatt service, castrol olje.

nylig bytta 1 coil, alle pluggene, nokon innsugsbelger. Ny vasspumpe,termostat. Diverse skifta av forje eigar,foringer osv

Eu-godkjent ifjord.

Eller?

Beklager at eg stjeler tråden din litt :P.

Synst det er rart at ingen har bete på bilen din enda, men k/n filter er kansje eit godt tips å fjerne og motorvask som aloebiz seier.

Bilen ser no veldig fin ut, eg ser fint potensiale i den der, men har vel litt med at eg har samme bilen.

Får håpe du får solgt den, lykke til

(Viss du vil eg skal lage ein egen tråd so får du berre seie ifrå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så syns jeg AE kledde den og ikke tenkt stort over det.

Men dette trekker ned for min del:

* konifilter

* motorvask (ikke så nøye, men ser mye bedre ut

* Ikke skinn interiør (blitt fan av skinn etter jeg gikk over til BMW)

* PP skilter - Jeg har sverget at jeg aldri skal ha bil med PP skilter da dette er de mest skabbete sjoførene jeg har vært borti i trafikken. Om det er en bil som ligger 20 km/t under grensa, eller kjører vinglete... Ja, da har den PP skilter også. ;)

Hengerfestet er derimot et pluss for de som trenger det (er det avtagbart, så nevnt dette i annonsen) :) Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har vært inne på tror jeg bilen på en måte faller mellom to stoler i markedet. Godt voksne kjøpere blir skremt av konfilteret og AE-lysene, mens yngre kjøpere blir skremt av at bilen på andre måter fremstår som lett "gubbete" (les: mye mangler for å få streetcred). Det billigste for deg er å gjøre bilen mer original og selge den som hva den er... en god bruksbil med litt sexapell... :wink:

Prøv også å selge bilen for 99500 istedenfor 100000 blank. Mange søkemaskiner grupperer søket ved akkurat 100000 eller frem til/fra 100000. Ved å forlange 99500 havner du i en gruppe med billigere biler og dermed også med flere potensielle kjøpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alltid bra å vaske motoren, da ser kjøper at du ikke har vasket pga lekkasje eller no!

Når jeg ser en nyvaska motor når jeg ser åp bil, så begynnerj eg å bli skeptisk på hvorfor;)

Kommer og seff an på hele inntrykket jeg får av bilen..

Men på din er det godkjent;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til nyvaska motor ?

Den var ny :)

& Hagenisse

Det jeg sier, ser det litt an ;)

Vist bilen er ren overalt, så selvfølgeli ingen mistanke..

Men om jeg kommer å ser på en bil, som ser "litt" sliten ut, så blir jeg skeptisk.. vertfall litt eldre biler..

Men! til trådstarter, dette er ikke rettet mot deg, syns bilen så fint ut jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så syns jeg AE kledde den og ikke tenkt stort over det.

Men dette trekker ned for min del:

* konifilter

* motorvask (ikke så nøye, men ser mye bedre ut

* Ikke skinn interiør (blitt fan av skinn etter jeg gikk over til BMW)

* PP skilter - Jeg har sverget at jeg aldri skal ha bil med PP skilter da dette er de mest skabbete sjoførene jeg har vært borti i trafikken. Om det er en bil som ligger 20 km/t under grensa, eller kjører vinglete... Ja, da har den PP skilter også. ;)

Hengerfestet er derimot et pluss for de som trenger det (er det avtagbart, så nevnt dette i annonsen) :) Lykke til med salget.

Får håpe det ikke er meg du har lagt bak! ;) (Har PP-skilt)

Hadde jeg hatt samme filosofi tror jeg ikke jeg hadde kjørt med norske skilt på bilen en gang.. Det jeg aldri kommer til å kjøre rundt med på bilen er flotte merker som jesusfisk, "hold avstand, barn i bilen" osv.

Tilbake til tema så virker prisen på bilen grei, men hadde nok som tidligere nevnt satt tilbake orginalt luftfilter og satt prisen akkurat under 100.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...