Superbeetle Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Veldig pent eksemplar..Ikke for å ødelegge begestringen.. Men hva ville en sånn bil være verdt i REELL verdi? Hvis man ser bort fra samleobjekt, etterspørsel, osv osv.. Hva er listeprisen på en sånn en? Hva får du igjen på forsikringa? Når du forsikrer en 90 modell 325 skal jeg hvertfall love deg at du ikke får ikke 100 000 ved skade.. Når begynte du å snakke om realverdi? Mener også å ha huske noe om at man kan utvide forsikringen...
Tronstad Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 man kan da forsikre bilen sin for 100 000 kr for eksempel, (tror jeg ihvertfall man kan det på tyveri ihvertfall) koster jo en del mer med spesial forsikring men har du en strøken bil er det lett verdt det i mine øyne
BreitBau Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Jaja.. Jeg har jo gjort det.. Koster iøynefallende lite.. Hva betaler jeg tro? 1500 kroner i året for 80 000 mer?
Bjørnar_ Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Den svenske E30`en der vil vel komme på rundt 170000 kroner ferdig registrert om alt gjøres etter boka.
Netlandet Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Skikkelig pen bil! Syns den kledde de oransje blinklysene veldig godt
Øystein E30 M3 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Sendte en mail til han! Det er dessverre 99.000,- NOK. Synd det er så dyrt å importere i dette landet. Viss ikke hadde nok denne blitt solgt meget raskt! Og da forhåpentligvis til meg Bra det enda finnes så bra E30er
Alecken Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Får kjøre 2 E30'er i garasjen da, så kan jeg kjøpe M3'en av deg senere
E30Frelst Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 "Den grønne" som er eid av Baklie, ble aldri solgt! Syns egentlig ikke at hverken Baklie sin eller denne var så sykt overpriset, 120-130 000.- kunne jeg tatt denne for. Den er STRØØKEN ! Og MEGET spesiell. Mvh Falck
oddis Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Syns heller ikke denne aktuelle bilen er så veldig overpriset. Eneste aber for noen kan nok være at den har 4 dører.. Men å lage noe tilsvarende vil koste minst 200-220k + alle arbeidstimer. UFATTELIG mye jobb å gjøre en E30 så strøken. Man må avlyse en god del andre ting på kveldstid og i helger for å få noe SÅ strøkent..
316 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Tror ikke det er mulig å sette en gjennomsnitt E30 tilbake i denne standen. Det er jo snakk om å bytte hver eneste minste skrue i såfall. Denne bilen er genuin.
FTE Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Ufattelig pen E30. Her er alt gjort "etter boka" ja, den så faktisk ny ut under også, og det er MYE jobb. Driver med det samme selv, men blir ikke såå fint tror jeg.
Inline six Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Fin fin bil Hvorfor må det på død og liv være todørs E30? Hva med å prøve å skille seg ut litt fra resten. Jeg skal si meg enig i at 2dørs er litt penere en firedørs men så mye er det vel ikke. Hadde jeg hatt råd til å hatt denne bilen stående som finværsbil hadde jeg gitt blanke f.. i om den var firedørs.
EzzY Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Egentlig er det bare å forlate landet om man planlegger å kjøpe seg bil. Alt er overpriset i Norge når det gjelder bil Man kan få seg en rimelig strøken bil i utlandet, og må betale ca det dobbelte i Norge, om ikke enda mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå