Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på amerikanske og europeiske frontlykter, foruten at de har orange refleks bak blinklyset? 

Nei meg bekjent så er det ikke noe annen forskjell enn at det er orange refleks der.

Vil jo se slikt ut:

post-45863-0-92924900-1393785905_thumb.j

post-45863-0-01000900-1393785916_thumb.j

 

Det som slår meg er at jeg har jo ikke noe orange på resten av bilen. Men det vil jo skille seg litt ut.

 

Hva tenker du Salt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde. Jeg personlig ville ikke brukt tid, penger eller energi på dette. Da er jo LCI-lykter en mye bedre oppgradering. :)

Ja nei du sier noe der. Så tror jeg dropper det.

Men ang. LCM2 kan den monteres og programeres før jeg skifter lykter? Hvilken model fikk LCM2?  kun LCI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LCM2 kan du montere før LCI-lamper, men du må huske på å kjøpe riktig versjon ettersom det er forskjell på om bilen har adaptive lys eller ikke. Modeller etter 09/2006 fikk LCM2. Det er etter det jeg har forstått ganske omfattende å kode om en brukt lysmodul, men noe mer om det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LCM2 kan du montere før LCI-lamper, men du må huske på å kjøpe riktig versjon ettersom det er forskjell på om bilen har adaptive lys eller ikke. Modeller etter 09/2006 fikk LCM2. Det er etter det jeg har forstått ganske omfattende å kode om en brukt lysmodul, men noe mer om det vet jeg ikke.

Ok. Så det er egentlig best å kjøpe helt ny modul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...