ChristerM Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Bestillte meg LED pærene du anbefalte fra Dybik forresten. Er det disse du kjører med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Bestillte meg LED pærene du anbefalte fra Dybik forresten. Er det disse du kjører med nå? Ja di er gode di nei jeg Cree chip, men lurer på om jeg skal gå tilbake til di jeg anbefalte til deg p.g.a di jeg har no var litt mer blå en ae ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Kommer en update snart med interiør bilder tror ikke jeg har hatt bilder av et her inne før? er snart ferdig med planene og da kommer skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 (endret) Interiøret er nå snart ferdig, det som er blitt gjort er at listene har blitt lakkert sort metallic, Facelift lys dørhåndtak lys under bena, ser helt for jævlig stiligt ut i mørket!! bare synd jeg ikke klarer og ta skikkelig bilder i mørket. Legger ut bedre og bilder i lyset når alt er på plass invendig. enjoy så lenge Endret Oktober 15, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Kom gjerne med flere bilder av interiørlister i dagslys slik at vi ser hvordan sort høyglans ser ut. Ellers er jo "ambient" lys svært, svært spennende. Du har ikke vurdert å ettermontere de originale lysdiodene i dørhendelen og dørlommene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Kom gjerne med flere bilder av interiørlister i dagslys slik at vi ser hvordan sort høyglans ser ut. Ellers er jo "ambient" lys svært, svært spennende. Du har ikke vurdert å ettermontere de originale lysdiodene i dørhendelen og dørlommene også? Ja skal ta skikkelige bilder når alt er ferdig for øvrig så mangler førerdør list lakk og midtkonsollen må taes på nytt. Meget fornøyd med lysene i håndtakene, ble bedre en forventet. Ja nei har egentlig ikke tenkt på lys der faktisk, men det hadde nok vært bra Tenkte i første omgang og lage velkommen lys i speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 denne var pen, nydelig i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Skal ikke ta med e60en en tur nedover i Europa i sommer da? Modball Vi er jo en fin gjeng fra bergen. Men mangler en 5er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Skal ikke ta med e60en en tur nedover i Europa i sommer da? Modball Vi er jo en fin gjeng fra bergen. Men mangler en 5er Nja hadde nok sikkert vært bra Men er ende andre ting som skjer i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvor har du fått tak i alle lysene til coupen? tenker på ned til matter og dørhåndtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Digger bilen din ! Har møtt deg et par ganger! Blant annet på jafs på kokstad Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Hvor har du fått tak i alle lysene til coupen? tenker på ned til matter og dørhåndtak Lysene er fra min beste venn ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Digger bilen din ! Har møtt deg et par ganger! Blant annet på jafs på kokstad Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ... det kan nok stemme, er ofte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå