Mikael-B Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Det heter bluetooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Ja, men herre xD virkelig noe å kommentere:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Ser bra ut! Hvor mye måtte du IT med for nye idriven? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Jeg fikk den til demo pris, men ser de ligger ute for en 500-650$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Ser meget bra ut. tar sin tid og oppgradere interiør og navigasjon ja. Eneste du mangler nå er jo m sport rattet:) Ja har lenge tenkt på m rattet, men det blir senere. Litt andre snacks som skal monteres før det Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Og til dere som var så opptatt av skrivefeil i skjermen så kan jeg berolige dere om at det er kun når man velger norsk meny. For øvrig skiftet bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 ser meget bra ut! hvilket merke er den spilleren? og hvor kan man kjøpe? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hva annet har du i planene da? Ble nysgjerrig her jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Takk for det Egentlig så vet jeg ikke helt 100% hvilke merke skjermen er siden det ikke står noen ting på den, like greit så det ser ennå mer originalt ut Etter litt søking så har jeg kommet frem til at det må være Hauiligan produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Neste prosjekt det blir å lage bakke avstandsmåler føler som gir meg info. Inni cupeen om hvor langt det er i fra bakken før jeg skraper anig. Egentlig sånn sett unyttig ting, men litt nyttig på humper eller dårlig vei. liker å ha litt ting som ikke alle andre har og det er jo litt stilig. Lav bil <3 ...Har for øvrig alle delene, men tror ikke dette blir montert før til våren da likevell ny front fanger som ligger klart i boden skal monteres. Systemet skal jo monteres i fangeren (skjult). En annen mods som skal gjøres nå ganske snart er å plukke av side skjørtene siden begge to har sprekker og lakk flass. Da blir det også en avstemning her om jeg skal sitte på nye, med bilde med og uten. Har nye liggende i boden der også xD Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Svar på pm'en din du så får du blanke frontlykter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Hvilke dioder brukte du i interiørlysene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Svar på pm'en din du så får du blanke frontlykter;) Svart nå Er litt treg av og til da jeg for nesten daglid 5-10 pmer om div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Hvilke dioder brukte du i interiørlysene dine? Det er slike: http://www.ebay.com/itm/5-x-Pre-wired-12v-3mm-Amber-Orange-LEDs-Prewired-12-volt-LED-11v-13v-14v-15v-/151171225741?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item233281d88d med flatt hode slik at de ikke stikker ut der de skal felles inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Sensor som måler høyden? Den er nå ikke så lav matsi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Sensor som måler høyden? Den er nå ikke så lav Den er 7,8cm fra asfalten foran. Vil nå si det er litt lavt. Du kan kalle din skikkelig lav ja, men du kan jo justere på stedet, jeg må derimot kjøre lavt heletiden. Er jo endel begrensinger for hvor jeg kan kjøre her i Bergen ihvertfall, klostergarasjen kan jeg bare glemme nå, der har jeg stått fast før ..og skraper ganske mange plasser i sentrum og omegn (hovedsaklig altfor høye fartshumper)Som sagt så er den føleren kun for morro skyld. Noe ingen andre har <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå