Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

Kalenderen er allerede kommet opp på veggen her på KOED-kontoret også. Flotte saker :D

(Tok meg den frihet å "pynte" litt på den nederste delen av den... )

ur6z0wzao10z6pg68yp5.jpg

Takk til Chris, og et riktig godt nyttår til dere alle!

PS. Vi melder herved vår interresse som sponsor for 2011-utgaven :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mulig å kjøpe en sånn enda?:D og en ting til! den knall knall blå e34'n som er tatt sammen med en rød e30 m3, hvem er den sin?:D er det NeonMuffler sin? Syns den var veldig fin=) finnes det en prosjekt tråd eller noe om bilen hans her inne?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig å kjøpe en sånn enda?:D og en ting til! den knall knall blå e34'n som er tatt sammen med en rød e30 m3, hvem er den sin?:D er det NeonMuffler sin? Syns den var veldig fin=) finnes det en prosjekt tråd eller noe om bilen hans her inne?=)

stemmer at det er NeonMuffler sin bil, er vel en 525 om jeg ikke husker helt feil, søk på brukernavnet hans så finner du tråden om bilen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk skal få ut fingern og bestille nå. Utrolig fin kalender, mye bedre enn det jeg hadde forestilt meg at den skulle være :D Varierte og bra bilder.

Hvis han får solgt unna en del kalendere så går jo overskuddet til drift av bimmers, det kommer alle til gode :)

Kanskje det hadde vært en idé og lagt tråden opp på nyheter eller noe annet på forsiden så flere blir klar over kalenderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...