Gå til innhold

Ny bil bestilt: 2010 X1 xDrive


jimc
 Share

Anbefalte innlegg

Da var valget tatt og det ble en X1 XDRIVE 2.0d med Automat og 163HK.

Første plan når bilen er kommet er å lakkere all plast som ikke er i bilens farge (Fanger foran, sidene og fanger bak)

Noe av utstyret:

Marrakeschbrun metallic

Sort sensatec

Automatgir

Skinnratt

Multifunksjonstaster på rattet

LM-felg Y-eke

Bortfall av modellbetegnelse

Takreling aluminium matt

X-Line pakke

Panoramasoltak i glass

Ekstra mørke ruter

Automatisk avblendbart innv. speil

Midtarmlene foran, skyvbart

Park Distance Control (PDC) foran/bak

Regnsensor

Xenon

Klimaautomatikk

Dynamisk cruise control

Lyspakke

Navigasjonssystem Professional

Harman Kardon høyttalersystem

USB-audio grensesnitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!!

Når regner du med å få bilen levert?

Har fått reservert en plass med de første demobilene som skal bli produsert, så den er mest sannsynlig i landet slutten av oktober..

Må vere gøy å bestille seg en kliss ny bil? :D Venter på bilder :wink: Spennende bil..

Er vel 3 gangen jeg bestiller kliss ny bil, men alltid like moro! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende... du må gi oss en skikkelig rapport når bilen er i dine hender. Jeg har mer sansen for X1 konseptet enn X3 konseptet... og spesielt X6 konseptet... selvom min bror faktisk var den første som kjøpte en X6 xDrive35d i Norge. Denne bilen likte han imidlertid ikke... så den ble byttet ut med en Range Rover TDV8 Vogue SE... til små 1,8 millioner kroner. En V8 og 272 HK ved 4000 rpm samt 640 Nm ved 2000 rpm gjør åpenbart et eller annet med deg... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å gratulere jimc. Ble det kjøp hos Bilia eller Stenshagen? Skal forøvrig bli spennende å se når bilen din kommer. Spennende fargevalg, vurderte du hvit? Skal vel ikke se bortifra at jeg stikker bortom en dag for en visitt av nykommeren! 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende... du må gi oss en skikkelig rapport når bilen er i dine hender. Jeg har mer sansen for X1 konseptet enn X3 konseptet... og spesielt X6 konseptet... selvom min bror faktisk var den første som kjøpte en X6 xDrive35d i Norge. Denne bilen likte han imidlertid ikke... så den ble byttet ut med en Range Rover TDV8 Vogue SE... til små 1,8 millioner kroner. En V8 og 272 HK ved 4000 rpm samt 640 Nm ved 2000 rpm gjør åpenbart et eller annet med deg... 8)

Hehe, tror nok ikke jeg klarer å lage en bedre rapport en Autofil Larsen, men skal prøve :) Tviler absolutt ikke at V8`eren flytter seg, men synes faktisk at Range Rover Sport ser endel penere ut enn Vogue ;) Men gud bedre.... GROM BIL uansett! :)

Gratulerer med bestilling. :D

Ser du er tilbake til BMW etter mye Audi (du skifter bil ofte, hehe)

Er Marrakeschbrun metallic den fargen som er på langseringsbildene?? Ser spennende ut synes jeg.

Har vært Audi de siste årene ja, knallbra biler det også. Nå kommer jo BMW med endel nye modeller fremover, så det blir nok litt forskjellig BMW fremover :) Det er Marrakeschbrun som er på lanseringsbildene, ja. Tror den blir tøff bare man får lakkert hele bilen..

Da er det bare å gratulere jimc. Ble det kjøp hos Bilia eller Stenshagen? Skal forøvrig bli spennende å se når bilen din kommer. Spennende fargevalg, vurderte du hvit? Skal vel ikke se bortifra at jeg stikker bortom en dag for en visitt av nykommeren! 8):D

Takk :) Hørte med de aller fleste forhandlerne, der 99% satt og rugde på rabattene. Handler jo ofte nybil så det burde jo også være en faktor når man handler en nybil ;) Så det endte med Bilia på Fornebu.

Siden det bare er mulig å velge mellom 5 lakkfarger, vurderte jeg sterkt både hvit og sølv. Hadde jeg valgt hvit måtte tatt alt sort utvendig, tror heller ikke X-line pakken hadde vært noe fint på hvit. Tror brunfargen blir fin, bare jeg får lakkert den helt ned. Er bare å stikke innom når nykommeren er her! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cred til deg fra meg, i hvertfall. Ville aldri ha kjøpt verken X1, X3 5 eller 6 da jeg ikke fatter hva slags bruksområde en slik bil er beregnet for... Synes det er en teit bil, som i praksis ikke fungerer som noe annet enn statussymbol. Men du skal ha cred for at du prøver noe nytt! :) X1 kan jo for alt jeg vet være revolusjonerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det har vi... I de årene vi har pløyd over umåkede hedmarksveier til hytta har vi klart oss med alt i fra Citroen BX til Volvo 240. Kan ikke si at jeg blir direkte tent av en ubruktbar Minisuv med Automat. Kjøper man virkelig slike biler for å kjøre til hytta? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig følelse å hente en splitter ny bil. :) Bilen du har valgt er derimot ikke min smak..

du har tydligvis ikke hytte på fjellet eller på landet 316?

Joda, og den kjørte jeg helt fint opp til med en senket e36 med gt-splittere og piggfritt.

316, hydrauliske citroen er jo helt rå på vinterføre! 99/1 vektfordeling gir masse grep på drivhjula, og så kan man stupe inn i snøen, senke bilen og klemme sammen snøen; gjør jo snømåking mye greiere. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...