Peer Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Fin 242! Lav bil med breie felger + motor er win uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Litt av en utvikling ifra elektrisk "turbo" til Volvo 240.Fellesnevneren må vel være at ingen av de funker Ikke ofte jeg har latterkrampe før jeg drar på jobb om morran, men fikk det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hva faen feiler det folk her a? heller en 240 enn en pagani zonda? 240 er pene og kule? nei vettu hva, de er jo så firkanta og stygge at det skulle ikke vært lov. og 740 er jo enda verre, ser jo ut som pappesker på hjul. Tror noen har putta i seg litt for mye fleinsopp her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hehe, ja sant nok Men felles med de er at folk flest får noe å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Volvo er Harry å 80 talls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Kjørte dere i dyno for og dokumentere att det ikke virka eller Du merker jo om en såkalt turbo virker eller ikke ? @Turbo Tommy; takk for kveldens latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Kjørte dere i dyno for og dokumentere att det ikke virka eller Du merker jo om en såkalt turbo virker eller ikke ? @Turbo Tommy; takk for kveldens latterkrampe Sikker på da? gjer du da? . e jo snakk om o.1-0.2bar, så e kje sikkert da e so heise merkbart at da gjere nåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 eg kan skriva onda på at da ikkje virke:p. hehe. fekk an i posten i dag. ser lik ut så på bilde og alt, kobla den til eit batteri og nøyt den svake brisen i tryne på meg:o. Så viss nåken e intresert kan dåke få kjøpan:p. hehe... Kjeme kansje te og finna meg nåke øvegånga og prøva den på secma`en berre for og sei heilt klart at da funka faen kje;o) men har kje tru på da;o).... viss nåken innpå her veit ein plass di selge ein liten turbo må di senda link:p. motorsykkel turbo? trenge ein liten snurr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 oi what a bomb.!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Kan beskytte Volvo såpass, og si at de er glimrende vinterbiler. Jeg har en selv, 740 vel å merke, men det er fordi min e36 fortjener bedre om vinteren. Men innrømmer at jeg liker Volvo også. Bryr meg ikke om at folk synes det er harry, er den bilen jeg har og sånn er det. Kansje sette el.turbo på Volvon?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 seriøst!? funka den ikke?: O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 trenge ein liten snurr.... 940 lavtrykksturbo, bitteliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 eg kan skriva onda på at da ikkje virke:p. hehe. fekk an i posten i dag. ser lik ut så på bilde og alt, kobla den til eit batteri og nøyt den svake brisen i tryne på meg:o.Så viss nåken e intresert kan dåke få kjøpan:p. hehe... Kjeme kansje te og finna meg nåke øvegånga og prøva den på secma`en berre for og sei heilt klart at da funka faen kje;o) men har kje tru på da;o).... viss nåken innpå her veit ein plass di selge ein liten turbo må di senda link:p. motorsykkel turbo? trenge ein liten snurr.... Har en liten diesel-turbo i fra MB Sprinter. Send meg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå