Gå til innhold

Elektrisk turbo... Nåken så har prøvd?

narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva faen feiler det folk her a? heller en 240 enn en pagani zonda? 240 er pene og kule?

nei vettu hva, de er jo så firkanta og stygge at det skulle ikke vært lov. og 740 er jo enda verre, ser jo ut som pappesker på hjul. Tror noen har putta i seg litt for mye fleinsopp her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte dere i dyno for og dokumentere att det ikke virka eller :P

Du merker jo om en såkalt turbo virker eller ikke ?:P

@Turbo Tommy; takk for kveldens latterkrampe :D

Sikker på da? gjer du da? :lol: . e jo snakk om o.1-0.2bar, så e kje sikkert da e so heise merkbart at da gjere nåke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kan skriva onda på at da ikkje virke:p. hehe. fekk an i posten i dag. ser lik ut så på bilde og alt, kobla den til eit batteri og nøyt den svake brisen i tryne på meg:o.

Så viss nåken e intresert kan dåke få kjøpan:p. hehe...

Kjeme kansje te og finna meg nåke øvegånga og prøva den på secma`en berre for og sei heilt klart at da funka faen kje;o) men har kje tru på da;o).... viss nåken innpå her veit ein plass di selge ein liten turbo må di senda link:p. motorsykkel turbo? trenge ein liten snurr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kan skriva onda på at da ikkje virke:p. hehe. fekk an i posten i dag. ser lik ut så på bilde og alt, kobla den til eit batteri og nøyt den svake brisen i tryne på meg:o.

Så viss nåken e intresert kan dåke få kjøpan:p. hehe...

Kjeme kansje te og finna meg nåke øvegånga og prøva den på secma`en berre for og sei heilt klart at da funka faen kje;o) men har kje tru på da;o).... viss nåken innpå her veit ein plass di selge ein liten turbo må di senda link:p. motorsykkel turbo? trenge ein liten snurr....

Har en liten diesel-turbo i fra MB Sprinter. Send meg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...