S.Arnesen Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Er vel innsatsfilter på denne? Se på listen over biler han har hatt da...gamle E30'er osv Er ikke vant til sånn nymotens greier! Hehe... Fancy shit Kan en bruke vanlig Biltema olje som tilfredsstiller spesifikasjonene, eller bør en benytte olje fra mewrkeforhandler? Det går fint det. er splittede meninger angående Biltema(statoil) oljen, men når alt kommer til alt så må den møte de samme kravene som alle andre så jeg ser ikke noe problemer med det.
Scampi Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Jeg byttet olje på Bayerbabyen min for to dager siden, og den fikk Castrol. Den ble så blid og fornøyd, atte!
Dr_S Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Jeg har ny motorolje, girkasseolje og bakakselolje. Alt er Castrol, selvsagt.
Scampi Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Jeg har ny motorolje, girkasseolje og bakakselolje. Alt er Castrol, selvsagt. Skal bytte på kassa og diffen selv, må bare få tid
316 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Jeg har ny motorolje, girkasseolje og bakakselolje. Alt er Castrol, selvsagt. Blinklysolje da? Er det vanskelig å skifte/fylle på selv?
Dr_S Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Jeg har ny motorolje, girkasseolje og bakakselolje. Alt er Castrol, selvsagt. Skal bytte på kassa og diffen selv, må bare få tid Du ass..
Fredrik Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 For å få ut innsatsfilteret på M47D20 motoren bør man ha en original fastnøkkel eller et tilsvarende verktøy som passer 100%. Lokket sitter normalt fast som bare pokker...
Simpel Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Fuchs er fin olje. Tror jeg. Hvertfall det jeg har på motor, diff, gir og i bremsene. Motoren lager fin lyd med Fuchs 5W40 fullsyntolje, mye mye finere enn med Valvoline 10W40 halvsyntetisk hvertfall.
Scampi Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Jeg har ny motorolje, girkasseolje og bakakselolje. Alt er Castrol, selvsagt. Skal bytte på kassa og diffen selv, må bare få tid Du ass.. Bestilte olja lenge før deg ;D
Otis Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 For å få ut innsatsfilteret på M47D20 motoren bør man ha en original fastnøkkel eller et tilsvarende verktøy som passer 100%. Lokket sitter normalt fast som bare pokker... Og da trenger man 36 mm verktøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå