Gå til innhold

S. Gunstad`s femmer. SELGES.

S. Gunstad
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne er faktisk veldig veldig pen! og det er ikke ofte jeg sier det om E34!

svak toning på rutene og ett fint skinn interiør (vet ikke hva du har idag) så burde denne være bankers! :)

Takk for det alle sammen, og velkommen tilbake i "BMW-klubben" Pingu 8)

Fin den nybilen din! Store planer for den eller?

Jeg hadde egentlig tenkt å montere M5 sideskjørt, men det virker som en rustfelle hvis man må bore hull i kanalen til festeklips.

Andre pri var å skifte ratt, men bilen er prod 1 mnd. for tidlig til å passe den nye typen sportsratt m/airbag og jeg mener jeg bør beholde airbag når jeg først har det. Har vurdert å kjøpe det bare for å sjekke om det passer allikevel, og evnt. bytte rattstamme hvis jeg må.

Sort sports-skinn er jeg alltid ute etter, men lommebok tykkelse og tilbud har ennå ikke samsvart desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Felgdilemma:

7763f56_23.jpeg

Passer dette på E34:

Beschreibung

Hamann PG 1 Radsatz für Bmw e39

9x18 et06/10x18 et19

235/40/18 Goodyear eagle f1 7mm

265/35/18 Dunlop Sportmaxx abgefahren

Guter Zustand,normale gebrauchsspuren(keine Bordsteinschäden)!

Evnt. Rondell =P~

4179eb2_23.jpeg

Og begge settene trenger nye bakdekk :) Bombe ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemmas! Rondell er klassisk, og burde jo vært hjulene E34 ble levert på. Men Hamann hjul er jo passe rått det og ;) Haha, håper det hjalp.. :P

Angående boring i kanal. Ja, jeg vet. Har ikke så lyst å ta dem av egentlig. Samles sikkert mye salt og drit oppi der. Men jeg tror at hvis du pusser ned og lakker over så holder det bra lenge. Vet ikke hvordan de gjorde det når bilene ble levert med skjørt? Kanskje de borret opp, men før lakk av kanaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentil ikke et dilemma spør du meg. Hamann PG1 er mange hakk mere sjeldne enn Rondell 58, og mange hakk råere å se på. Skrudde felger med trappekant er gunstig, og den bredden og det innpresset der passer ypperlig på E34 :applause:

Uten tvil, gå for PG1 dersom du har muligheten. "Alle" har Rondell liksom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...