havardw Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Kjør på med Hamman PG1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Skuffer nok de fleste her nå, for det ble ikke noen nye 18" på meg, snarere noen orginale E34 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Ække akkurat stygge de der heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Sånnna som jeg hadde til vinterhjul i fjord Men kule felger er det fortsatt. Og fy for en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 De er pene, men ja, en liten skuffelse (i den grad man kan bli skuffet av andre fullstendig fremmedes felgvalg ) Pent, men ikke så aggressivt akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Av ren nysgjerrighet, kan jeg spør hvorfor du bor i München? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Liker looken med oransje blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 De er pene, men ja, en liten skuffelse (i den grad man kan bli skuffet av andre fullstendig fremmedes felgvalg )Pent, men ikke så aggressivt akkurat. Skuffa selv også=) Av ren nysgjerrighet, kan jeg spør hvorfor du bor i München? Studier =) Sånnna som jeg hadde til vinterhjul i fjord Men kule felger er det fortsatt. Og fy for en pen bil! Takk takk! Synses det ser rimelig bra ut jeg og (Hvertfall sett i forhold til det jeg ga for de=). Kan nesten ikke ha for tøffe felger her, i og med at bilen står parkert i gata rett ved bus-sstasjon. Mye tvilsome folk som tusler rundt. Neste sommer ruller den nok på M-parallelle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Sånnna som jeg hadde til vinterhjul i fjord Men kule felger er det fortsatt. Og fy for en pen bil! Husker du hvilken dekk.dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Etter å ha tråla europa på kryss og tvers i vinter/sommer fikk den seg en runde med poleringsmaskina samt nytt luftfilter. Kjøpte også noen nye bakdekk: 265/35 ZR18 Falken til sommerhjula. Telleverket står nå på 257 000. GS-Katalogen er meeget fin å kikke i ... Måtte fjerne lamin-x`n på nærlysa, siden den hadde blitt litt brent, men ny ligger hjemme å venter på å bli montert. Nye dempere og fjærer kommer på i løpet av vinteren. Da blir det fort nye topplager også. Er de orginale ok eller fins det bedre alternativer? Hvis det blir justerbart tenkte jeg å montere justerbare topplager foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 hvor får man tak i det emblemet du har i grillen?..har e36 eg kunne tenkt det til.. PEN bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Ser vanvittig bra ut du e god me poleringsmaskina:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 hvor får man tak i det emblemet du har i grillen?..har e36 eg kunne tenkt det til..PEN bil! Takk for kommentarer Flott bil. Hvor har du kjøpt det tyskermerket i grillen? Det tyskerflagget kjøpte jeg på nett: http://www.eurobadgez.com/index.html Festet med dobbelsidige tape. Syns flagget er en kul liten detalj. Ser også kult ut med BMW CCN merke slik som fliid har, men er ikke medlem og det virker som det skjer ganske lite på den fronten i Trodnheimsområdet, så da blir det litt teit å ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Motivasjonsbilde før girolje+fremdemper bytte i morgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Demperne begynte å bli slitne, så de måtte byttes. Etter å kikka meg til høyre-venstre-høyre, endte jeg opp med lowtec 60-20 fra RB-Tuning. Fikk byttet bak rimelig greit. Satt et supersport sett der fra før. Dette var svært slitent. Noter viktigheten av riktig verktøy. Forran var det verre. Skrudde ut hele fjærbeinet, med fjær og lager. Problemet kom da mutteren som holder demperen fast nede i fjørbeinet var rusta fast/bort. Satt bomm og må kuttes med dremel ... Så da var det bare å montere sammen den gamle driten og bestille mer deler. Må ha nye tårnlager også da nye demperne er 14mm og de gamle er 12mm. Automatkassa har også begynt å vise tegn på en tidlig død. Når den drar i gang fra 0 må man ha et egg under pedalen før å unngå risting. Samme fenomen opptrer også i høyere hastigheter ved pådrag. Girer ellers helt fint. Går fint å bruke bilen og problemet er noe sporadisk. Noen tips på hva dette er? Kan det være veiv/kam sensor? Prøvde og bytte olje uten at det ble bedre. Noen som kan ta diagnose i Trondheim? Må også rette en stor takk til Brian her på forumet for god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå