Gå til innhold

Snø oslo-bergen

Hawk_AA
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da har jeg lagt om.

Gikk problemfritt (fikk dama til å vaske sommerfelgene :P), annet enn at jeg observerte en innskrudd skrue i det ene vinterdekket (faktisk. Turte ikke å skru den ut, nei). Dekket hadde lavere trykk enn de andre etter 7 måneders lagring, men ingen stor lekasje tror jeg.

Det eneste jeg har tid og mulighet til å gjøre før bergensturen, er å sørge for å ha med reservedekk (med luft) og håpe på det beste.

Fant forresten ut at dekkmerkingsett fra biltema er genialt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte Bergen - Os (nabo kommune i sør for dem som ikke vet) i 0000-0100 tiden i natt.. var alt fra 3,5 til 2 grader.. vinteren kommer!

Ellers var det 1 grad på deler av strekket over fjellet(hemsedal), resten lå på rundt 2,5, om morningen(tidlig riktignok) når jeg kjørte over mot midten/slutten av august...

Vinterdekk over fjellet? Uten tvil! Kan ikke sjanse på sånt...

edit: leste ikke skikkelig, så du hadde lagt om ja, ikke dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har tid og mulighet til å gjøre før bergensturen, er å sørge for å ha med reservedekk (med luft) og håpe på det beste.

Hvorfor ikke stikke innom nærmeste dekksjappe å få de til å plugge igjen vinterdekket? Det vil jeg si er en vesentlig bedre løsning enn å satse på at det går. Tar 2 min å plugge igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...