DJ RS2 Matrix Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Målselv i Troms idag ;D[im]http://i337.photobucket.com/albums/n377/sleizor/28092009.jpg steike var ikkje litt snø heller har berre regn her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Deilig... sol og 17-18 varmegrader her i Danmark idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Deilig... sol og 17-18 varmegrader her i Danmark idag... Var 19 grader og skyfritt på lørdag her nede og, så folk er litt dramatiske her. I fjor var det 9-10 grader og sol store deler av november og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Deilig... sol og 17-18 varmegrader her i Danmark idag... Var 19 grader og skyfritt på lørdag her nede og, så folk er litt dramatiske her. I fjor var det 9-10 grader og sol store deler av november og... Ikke oppå fjellet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk_AA Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Ja, da har jeg lagt om. Gikk problemfritt (fikk dama til å vaske sommerfelgene ), annet enn at jeg observerte en innskrudd skrue i det ene vinterdekket (faktisk. Turte ikke å skru den ut, nei). Dekket hadde lavere trykk enn de andre etter 7 måneders lagring, men ingen stor lekasje tror jeg. Det eneste jeg har tid og mulighet til å gjøre før bergensturen, er å sørge for å ha med reservedekk (med luft) og håpe på det beste. Fant forresten ut at dekkmerkingsett fra biltema er genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Kjørte Bergen - Os (nabo kommune i sør for dem som ikke vet) i 0000-0100 tiden i natt.. var alt fra 3,5 til 2 grader.. vinteren kommer! Ellers var det 1 grad på deler av strekket over fjellet(hemsedal), resten lå på rundt 2,5, om morningen(tidlig riktignok) når jeg kjørte over mot midten/slutten av august... Vinterdekk over fjellet? Uten tvil! Kan ikke sjanse på sånt... edit: leste ikke skikkelig, så du hadde lagt om ja, ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Det eneste jeg har tid og mulighet til å gjøre før bergensturen, er å sørge for å ha med reservedekk (med luft) og håpe på det beste. Hvorfor ikke stikke innom nærmeste dekksjappe å få de til å plugge igjen vinterdekket? Det vil jeg si er en vesentlig bedre løsning enn å satse på at det går. Tar 2 min å plugge igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Her på Tynset lå det snø i morres gitt... Var -4 når jeg gikk og la meg i natt.. Vinteren kommer nok dessverre i år og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Deilig... sol og 17-18 varmegrader her i Danmark idag... HAHA + 29 her i phuket Men er hjemme igjen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 1 grad her i går kveld. Vinter er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Plugg igjen dekket ja!! Mye bedre forsikring å bruke 100 kr på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Helvete, Når begynner snøen å komme til oslo da? Like om hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 SNØ??! Wtf, er jo sol og varmt her...gikk i shorts for 2 dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 I dag er det sol og pent vær her. Men blir nok kaldt i natt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 SNØ??! Wtf, er jo sol og varmt her...gikk i shorts for 2 dager siden Langstrakt land, jeg gikk i boblebukse og la om til vinterdekk i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå