Hawkon88 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Digga egentlig den E46'n jeg da. Likte at han hadde lys som var cirka samme farge som panseret hans! For min del, ser det ut som om det er den e28en som kjører først, og du ser speilbilde av den i langlysreflektoren. Fotografen befinner seg da kanskje på tilhengeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Dette må være den teiteste trenden på årevis, selv neonlys og thorsov-vinge er bedre enn dette her.Altså, hvorfor er det kult at det ser ut som bilen har stått i hagen i 13 år? Folk elsker å prate nedsettende om treinteriør, men det er kult at hele bilen ser ut som et eiketre på hjul ... +1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Dette kan funke på eldre biler, men på nye modeller ser det helt mongo ut. Nyeste BMW dette kan gå på, er E30 og E28 uten noe form for styling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 digger den e28 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Den er jævlig stilig, ja. Lurer på om det hadde funket på en skamsenket E30 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det så jævlig cleant ut! Ikke er det så vanskelig heller så vidt jeg vet. Er det ikke bare å slipe ned til bart metall og la det ruste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Tror poenget er at bilen ikke skal VÆRE rusten, bare se sånn ut. Er visst en spesiell lakk som koster flesk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Meh, da gikk den planen skeis =/ Haha, jaja. Enda godt vi ikke planla lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 De virkelige hardcore folka bruker jo airbrush, men vårs vanlige mann i gata kan jo bare pusse det ned å la det ruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Tror poenget er at bilen ikke skal VÆRE rusten, bare se sånn ut. Er visst en spesiell lakk som koster flesk... nei, de er bare slipt ned og satt ut i regnet... ene er den frontplata på den nye golfen i tråden, for den er i plast haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Endel som vanner de i saltvann osv for å få de til ruste. Må prøves p en skitbil en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg syntes dette er veldig kult, men det er ikke alle biler som passer til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Laga rustent panser på en golf 2 i går, Slipte ned panseret med vinkelsliper med 40 skive og deretter strødde over med vann og Jozo salt med jod... Funka så faaan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Gleder meg til noen skal teste dette på sin e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 kansje jeg skal teste det på coupen min, den trenger jo nytt panser uansett, så kan bare slipe ned det stygge jeg har fram til jeg får tak i et nytt et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå