NA Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Mmmm. Gromt E-34 M5 Touring i den fargen er grisefint! Fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Pen bil! Er det mono visker jeg ser? Jeg satt faktiskt akuratt å søket litt på det, viss det er, hvor fikk du tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 takker, ja det er monovisker, har byttet til en custom rett visker nå istedenfor den bøyde. alt er lagd selv, men må bytte motoren og få lengre slaglengde på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Hvilken motor brukte du? Hørtes ut så noe som kunne vert spennende å prøve på ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 foreløping er den org, men den har den klassiske slarken, så vil bytte til en ny en og sveise om staga så den slår lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Vi la om til sommerdekk på 530'n i dag, så da måtte jeg leke litt med å se hvordan det ville bli med M6 felger på e34'en Vet at felgene ble veldig skeive i forhold til bilen : / hvis du går inn på tråden min så ser du hvordan den blir har samme farge og m6 felger på min. (forøvrig ble de montert på den stakkars vinterbilen min i går ) 255 dekk bak gikk AKKURAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Stemmer Mente jeg så en lik med sånne felger her en gang, men fant aldri tråden. Var bare på gøy dette her da Hvilke felger skal du ha på e34'en til sommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Blir dårlig av denne tråden. Sykt lyst på E34 igjen! Si ifra om noen har lyst på Golf Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 hehe, tror vinterbilen din skulle hatt litt shining mr.Batnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Stemmer Mente jeg så en lik med sånne felger her en gang, men fant aldri tråden. Var bare på gøy dette her da Hvilke felger skal du ha på e34'en til sommeren da? kommer update med nye felger i løpet av mai tenker jeg hehe, tror vinterbilen din skulle hatt litt shining mr.Batnes. haha nei den har snart gått 400 tusen så den skal få lov til å være sliten skal ha på noen litt mindre felger eneste. vurderer om jeg skal få tak i orginalt takstativ å surre fast en gammel skinnkoffert oppå eller noe sånt også ratlook hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Siden bilene somregel skifter fasong, sko og "styling" hvert år så velger jeg å kalle dette min foreløpige E34 2010; EDIT; et par til: Med eller uten "øyelokk" - opinions please? edit2; søren så dårlig det mobilkameraet egentlig var..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Min 520 24v touring. Kommenter gjerne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Min 520 24v touring. Kommenter gjerne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Nye hjul da tidligere bilder med zito, tenkte at jeg måtte legge inn disse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B-M-W-E-3-4 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Mye pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå