Gå til innhold

Post bilder av din E34 her!

Share

Anbefalte innlegg

Her er bilder av Andyskog og Ollie sine E34 540 en kveld med lite annet å gjøre på 8)

p3dvwz2js95gxa5n093f.jpg

Hah! Den der har jeg kjørt! :D Kjenner igjen regnr..

Har du noe mer info på den??

Har ikke hørt noe fra den siden den ble solgt for et par år siden :P

Var eg som kjøpte den, og har den enda. (bue=Terje?)

Har fått gjort en del med den, og mere blir det vel fremover 8)

Har vært meget fornøyd med den! 8'er er jo aldri feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var nok bror min du kjøpte den av ja ;)

Ser da overraskende strøken ut enda! Kan ikke huske den var så fin sist jeg så den :D

Hva har du gjort med den da?

Aha, stemmer..

Har skiftet alt interiør til sort m5 skinn med sort innertak osv.

Byttet alle lykter(sorte DE) nye vinterhjul. Så har eg kjøpt inn m5 sideskjørt og bakfanger, skal skifte en framskjerm som er uorginal og dermed ikkje 100% passform, osv...

Ble påkjørt bakfra to ganger i løpet av høsten i fjord, så bakfanger ble byttet +++ for så å bli påkjørt bare noen uker etter, så da ble det heller m5 deler.

Ellers har den blitt gnikket på og omtrent ikkje kjørt vinterstid. Satser på å få ny lakk til våren når alt av deler er montert.

Og drømmer om manuell kasse, men det får kanskje bli med tanken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da overraskende strøken ut enda! Kan ikke huske den var så fin sist jeg så den :D

Aha, stemmer..

Byttet alle lykter(sorte DE) nye vinterhjul. Så har eg kjøpt inn m5 sideskjørt og bakfanger, skal skifte en framskjerm som er uorginal og dermed ikkje 100% passform, osv...

Ble påkjørt bakfra to ganger i løpet av høsten i fjord, så bakfanger ble byttet +++ for så å bli påkjørt bare noen uker etter, så da ble det heller m5 deler.

Ellers har den blitt gnikket på og omtrent ikkje kjørt vinterstid. Satser på å få ny lakk til våren når alt av deler er montert.

Hmm, mener det sto DE-lykter på bilen når den ble solgt, men mulig jeg tar feil :P

Hvilket interiør var det i den?

Ser ut som bilen får bra behandling hvertfall, det liker vi!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, stemmer..

Hmm, mener det sto DE-lykter på bilen når den ble solgt, men mulig jeg tar feil :P

Hvilket interiør var det i den?

Ser ut som bilen får bra behandling hvertfall, det liker vi!! :D

Det stod hvite Hella lykter på den når eg kjøpte den (Har de liggende om noen er int), og svart skinn med grått tak osv.

Bra behandling får den :D , det skal det ikkje stå på, bare synd de begynner å dra på årene og at ting som rust og slikt dukker opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, utrolig synd å tenke på at rusta kommer, men slik er det desverre med alle biler.. Det er vel forresten ikke så veldig gammel lakk på bilen, ble lakkert før du kjøpte den vet jeg.. kan jeg spørre hva km-teller står på sånn cirka? :P

hmm de hella-lyktene hadde kanskje passet på 525'en min, hva vil du ha for dem i tilfelle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min, som ble vinterlagra på mandag:

BMW E34 1991mod 525i 24v importert fra tyskland engang. gjort div mods siden sist. legger ved før og etter bilde

BildertilFahrfreude17102009013Mediu.jpg

Utrulig fin bil du har her!!

Kor har du fått tak i denne gule filmen til lyktene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da ble det e34 bruksbil på meg, etter jeg fikk noe motorproblemer med 535 E28'en..

Ble et impulsivt kjøp, så jeg har en bil over vintern, så e28 blir parkert.. :)

Dårlig bilde med mobilkamera, eneste jeg har av den for jeg kjøpte den knapt 1 uke før jeg dro på sjøen.. :)

Kjøpt Alpina front og det blir M5 sideskjørt, sånn bare for å ha gjort litt med den.. ;)

vnsdimig3slwh6eq3cnb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...