Gå til innhold

Post bilder av din E34 her!

Share

Anbefalte innlegg

Ligner veldig på min. Hvilken senk har du? :)

Orginal bak, kappa forran.. :roll: Venter på Coilovere nå, så da blir den skikkelig lav 8)

Søren og :( Sliter med at fronten er alt for høy, som du også sikkert gjorde. Coilovers har jeg hatt før, så det blir det ikke igjen. Mest lyst på noe som kan senke en del foran uten å miste alt av komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner veldig på min. Hvilken senk har du? :)

Orginal bak, kappa forran.. :roll: Venter på Coilovere nå, så da blir den skikkelig lav 8)

Søren og :( Sliter med at fronten er alt for høy, som du også sikkert gjorde. Coilovers har jeg hatt før, så det blir det ikke igjen. Mest lyst på noe som kan senke en del foran uten å miste alt av komfort.

Hehe, ja.. Min var skyhøy :roll: Også har jeg ikke sett noen senkesett som jeg syns senker riktig, derfor blir det coilovere på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva finnes det egentlig av TUV godkjente coilovers til E34?

Tja..

Jeg har bestilt KW coilovere til min. Så får man FK. Mulig man får supersprint til den også. Og sikkert bilstein.. Så har jeg sett noen merker jeg aldri har hørt om på blocket.se til E34 som er tuvgodkjente :wink: De var ikke så alt for dyre heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget mitt falt på K-Sport Coilovers ! bilen min er godkjent senket i Vognkortet fra før, så hjelper på litt det hvis man stoppet i evt kontroll ;) så skal bli godt å montere dem å slenge bilen nedpå asfalten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge ut et bilde her også, er så sykt digg med sommerhjul igjen!! :D

Det neste blir senk, vurderer Lowtec 45/20..., noen som har erfaring med det?

IMAG0190.jpg

Gar noen bilder av 60/20 i tråden min. Syns det funker ok ennå prisen tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i1194.photobucket.com/albums/aa3 ... AG0190.jpg

Kjempefin bil med helt korrekte hjul. Er dette "ekte" Style 37 (M-Parallel)?

Takk for det! :) Tror du skal være glad du ser bilen på avstand, for den er stygt herjet av rust... For mange år på østlandet med minimal vintervasking har satt sine spor. I dag "knela" begge jekkfestene framme, de bare forsvant :cry:

Men men, bilen er krutegod :wink:

Felgene er nok ikke originale nei, har kjøpt dem brukt og mener de ble kjøpt på GS i sin tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gar noen bilder av 60/20 i tråden min. Syns det funker ok ennå prisen tatt i betraktning.

Du den var jo veldig lik min faktisk, men subber det ikke framme med sommerdekk og 60 senk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...