morten325i Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Nye bilen. Ja, ble e34 igjen. 525ix manuell nå kommer dama seg frem på vinterveiene Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Gratulerer med "ny" bil liffi! 525ix manuell er kjekt på snøføre! hehe, såg pen ut denne, men ix, etter det jeg har hørt, er ikke så gla i senk foran pga drivakslingene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jo takk meget pen å, såai null rust . Nei, denne har kappa fjærer foran , så har fått taki orginale som skal på igjen. Har hørt dem ikke liker det ja. Litt synd da e34 kler senk ! thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ja er veldig synd! Kunne gjerne tenkt meg litt senk på min, men har ikke råd til nye drivakslinger til 10k pr stk i tide og utide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 fått lakka vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 En kamerat hadde blodsenk på sin e34 525ix uten at det gikk noe utover stikkakslingene :S skal høre med han hva han gjorde, men vet han hadde e39 ksport coilovers iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Den var vell bygd om til bakhjul den?! Om vi snakker om samme person Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Mye jobb å bygge om til bakhjulstrekk? Bare å fjerne stikkakslingene foran eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 min 525i Kristiansan'årn og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 min 525i Aaaahhh! Sick!sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Den var vell bygd om til bakhjul den?! Om vi snakker om samme person tror den har gått som både bakhjulstrekker og 4wd, men har iallefall gått som 4wd og vært lav er vel ikke så mange av dem så det er den som for noen år siden var svart med m5fangere og skjermer som var mørkegrå nederst, svarte DE-lamper med led og xenon osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 min 525i Vil se mer Jeg ville gitt den nye baklamper med hvit blink og nye stusser tho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Min tredje e34, vurderer og selge denne da den bare står. Er den siste modellen, med litt forskjellig utstyr Relativt lite rust, vært lakkert i senere tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå