Just-turbodiesel Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Selv om han bare fikk beholde en bil ville han ikke klare å pusse den opp,ser på hele fyren at det er en tafatt tulling. Rart han ikke har satt opp en hall hvor han pusser opp noen biler? Dette er nok en svart opphogging, selger sikkert deler. han ser utvilsomt mer skikkelig ut en mannfolk i frisørbiler i hvertfall, det lyser jo skinkeridder lang vei av noe slikt, smakløst!.
Iceybear Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Så hvis han var din nabo hadde du gitt blaffen i at naboen fylte opp tomta si med 150 bilvrak? Pynter ikke akkurat opp i nærmiljøet liksom...Men hvis dette er en kar som bor langt ute i skauen og det ikke sjenerer noen tilgrensende naboer, burde han få lov. Detta sier jeg ikke fordi det ikke er tilfellet men JA det hadde jeg, det er mulig det er sånn å sånn.. men Hallo la oss være litt rimelige her da, han har jo faktisk rett til å ha dem.. og det står også at det ikke er et problem for naboene hans.. de få han faktisk har langt utti pokkerivold.. men ja jeg ser ikke noe problem i det selv om det ikke akkurat er noe jeg ville hatt selv.. hva hadde du tenkt om politiet banka på døra de på julaften å sa hei du har ikke lov til å ha så mange kuler på treet, vi tar beslag i hele dritten.. du får beholde lysa hehehe
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det er faktisk ulovlig å forsøple egen eiendom...har en sånn skrotnisse i Stokke som flere ganger har fått tvangsrydda tomta si. Han er også dømt for å ha trua politi og namsmann med hagle osv.
Kjell Z3 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Selv om han bare fikk beholde en bil ville han ikke klare å pusse den opp,ser på hele fyren at det er en tafatt tulling. Rart han ikke har satt opp en hall hvor han pusser opp noen biler? Dette er nok en svart opphogging, selger sikkert deler. han ser utvilsomt mer skikkelig ut en mannfolk i frisørbiler i hvertfall, det lyser jo skinkeridder lang vei av noe slikt, smakløst!. Hadde han du måtte suge frisørbil kanskje? En slik 745 som du har kjøpte jeg for 16 år siden, og 324d er vel ikke mye å rope hurra for? Du vet nok ikke hvordan det er å kjøre en forholdsvis rask cab. Går mye bedre enn 745
Iceybear Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Det er faktisk ulovlig å forsøple egen eiendom...har en sånn skrotnisse i Stokke som flere ganger har fått tvangsrydda tomta si. Han er også dømt for å ha trua politi og namsmann med hagle osv. Ja jeg veit hvem det er hehehehe......... Men like jævli, bilene var tømt for miljøskadelige gjenstander så da spiller det igrunn ingen rolle, spørsmålet må jo da bli hvor vi skal definere grensa for søppel hen.. Det kvalifiserer jo tydeligvis ikke for søppel i og med at årsaken til at det er ilagt et pålegg for fjerning er pga innsyn.... Så ja jeg syns da han skal få lov til å ha alle bilene sine i fred selv om vi tenker at det er lite trolig at alle blir fiksa opp og havner på veien/museum.. Det forblir jo spekulasjoner..... Jeg tror egentlig de fleste innkludert du er enig i dette.....
Werther Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Greit at kommunen kanskje gjør et lite overtramp her, men samtidig: Er ikke 40 biler egentlig mer enn nok? Hadde ikke kommunen grepet inn nå kunne skrotplassen ekspandert kraftig fram til mannen dør, og da måtte kommunen brukt enda mere av våres skattepenger på opprydding. Bedre å bruke skattepengene på veivedlikehold enn skrotnissers hagerydding. Og når ble 25 år gamle Opel Kadett og Subaru Justy uten bakvindu sjeldne klenodier?
Lars89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Ut ifra videoen er det bare en haug med bulka skrotbiler som er stabla oppå hverandre... Bra han redda noen "sjeldne" biler fra pressa, men da må man gjør noe med de også og ikke la de stå på sin egen skraphaug... Hadde jo gjort bedre nytte som spiker...
Iceybear Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Greit at kommunen kanskje gjør et lite overtramp her, men samtidig: Er ikke 40 biler egentlig mer enn nok? Hadde ikke kommunen grepet inn nå kunne skrotplassen ekspandert kraftig fram til mannen dør, og da måtte kommunen brukt enda mere av våres skattepenger på opprydding.Bedre å bruke skattepengene på veivedlikehold enn skrotnissers hagerydding. Og når ble 25 år gamle Opel Kadett og Subaru Justy uten bakvindu sjeldne klenodier? Jaja da er det iallefall noen som får glede av skattepenga våre... Akkurat nå går de jo stortsett til å sponse terror så dem kan true med å sprenge oss i småbettær og motstand i krigsherja soner vi attpå til skal komme å krige mot etterpå...... Mannens biler er mannens biler sånn er jo det bare..... Så lenge det ikke er noen av naboene som har noen innvendinger ser jeg ikke helt grunnen til at noen andre skal det heller.. Med mindre sjalusien fører til at folk begår selvmord i hytt og gevær rundt om kring på bimmers......
Just-turbodiesel Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Selv om han bare fikk beholde en bil ville han ikke klare å pusse den opp,ser på hele fyren at det er en tafatt tulling. Rart han ikke har satt opp en hall hvor han pusser opp noen biler? Dette er nok en svart opphogging, selger sikkert deler. han ser utvilsomt mer skikkelig ut en mannfolk i frisørbiler i hvertfall, det lyser jo skinkeridder lang vei av noe slikt, smakløst!. Hadde han du måtte suge frisørbil kanskje? En slik 745 som du har kjøpte jeg for 16 år siden, og 324d er vel ikke mye å rope hurra for? Du vet nok ikke hvordan det er å kjøre en forholdsvis rask cab. Går mye bedre enn 745 Heldigvis! z3 er utvilsomt tidenes styggeste BMW. Ingen mannfolk med kølle i mellom beina kjører en slik bil, ferdig diskutert! Man blir sikkert blitt voldtatt i bygda om jeg kom med en slik en. Homsestempelet er fastsatt har hatt og kjørt biler som PARKERER din, så at z3'n din er rask kan du bare glemme å påstå sikkert rask på svingete veier, men det er jo det som er minst viktig for meg på en bil. Hvis 745i'n hadde hatt førsteprioritet, noe den absolutt ikke har, så hadde jeg tatt deg i revers Men jeg er ikke homo eller fra byen, så da blir de maskuline dieslene prioritert først selvsagt
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Heldigvis! z3 er utvilsomt tidenes styggeste BMW. Ingen mannfolk med kølle i mellom beina kjører en slik bil, ferdig diskutert! Man blir sikkert blitt voldtatt i bygda om jeg kom med en slik en. Homsestempelet er fastsatt har hatt og kjørt biler som PARKERER din, så at z3'n din er rask kan du bare glemme å påstå sikkert rask på svingete veier, men det er jo det som er minst viktig for meg på en bil. Hvis 745i'n hadde hatt førsteprioritet, noe den absolutt ikke har, så hadde jeg tatt deg i revers Men jeg er ikke homo eller fra byen, så da blir de maskuline dieslene prioritert først selvsagt Haha. Du er bare Priceless
Saltkjelen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 ... Men jeg er ikke homo eller fra byen, så da blir de maskuline dieslene prioritert først selvsagt Kaller du 324td maskulin..?
Superbeetle Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 hehehe...jeg klarer å ikke å la være å smile av disse innleggene lengre, å så mye som prøve å svare er iallefall nytteløst.. Jeg mener at de mest sjeldne og eldste bilene til han karen burde bli reddet og donert til entusiaster som faktisk ser en verdi i slikt. Hva enkelte ser på som skrot er verdt flerfoldige tusen for andre.. For å ta noen eksempler fra Vw som jeg er litt interessert i. En 50-talls klokke til dasjbordet som må trekkes opp manuelt selges for rundt 4000kr, en ca like gammel orginal radio som ikke engang spiller FM kan gå for 25-30000kr på ebay.. Bilen under ble lagt inn bud på 10000kr, usett.. Den er enda ikke solgt, og det har visst vært interessenter fra Tyskland også..
Sturlis Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Selv om han bare fikk beholde en bil ville han ikke klare å pusse den opp,ser på hele fyren at det er en tafatt tulling. Rart han ikke har satt opp en hall hvor han pusser opp noen biler? Dette er nok en svart opphogging, selger sikkert deler. han ser utvilsomt mer skikkelig ut en mannfolk i frisørbiler i hvertfall, det lyser jo skinkeridder lang vei av noe slikt, smakløst!. Hadde han du måtte suge frisørbil kanskje? En slik 745 som du har kjøpte jeg for 16 år siden, og 324d er vel ikke mye å rope hurra for? Du vet nok ikke hvordan det er å kjøre en forholdsvis rask cab. Går mye bedre enn 745 Heldigvis! z3 er utvilsomt tidenes styggeste BMW. Ingen mannfolk med kølle i mellom beina kjører en slik bil, ferdig diskutert! Man blir sikkert blitt voldtatt i bygda om jeg kom med en slik en. Homsestempelet er fastsatt har hatt og kjørt biler som PARKERER din, så at z3'n din er rask kan du bare glemme å påstå sikkert rask på svingete veier, men det er jo det som er minst viktig for meg på en bil. Hvis 745i'n hadde hatt førsteprioritet, noe den absolutt ikke har, så hadde jeg tatt deg i revers Men jeg er ikke homo eller fra byen, så da blir de maskuline dieslene prioritert først selvsagt Herregud, spar deg for sånne idiotiske kommentarer a. Det er så mye useriøst her inne på forumet...
Kjell Z3 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Selv om han bare fikk beholde en bil ville han ikke klare å pusse den opp,ser på hele fyren at det er en tafatt tulling. Rart han ikke har satt opp en hall hvor han pusser opp noen biler? Dette er nok en svart opphogging, selger sikkert deler. han ser utvilsomt mer skikkelig ut en mannfolk i frisørbiler i hvertfall, det lyser jo skinkeridder lang vei av noe slikt, smakløst!. Hadde han du måtte suge frisørbil kanskje? En slik 745 som du har kjøpte jeg for 16 år siden, og 324d er vel ikke mye å rope hurra for? Du vet nok ikke hvordan det er å kjøre en forholdsvis rask cab. Går mye bedre enn 745 Heldigvis! z3 er utvilsomt tidenes styggeste BMW. Ingen mannfolk med kølle i mellom beina kjører en slik bil, ferdig diskutert! Man blir sikkert blitt voldtatt i bygda om jeg kom med en slik en. Homsestempelet er fastsatt har hatt og kjørt biler som PARKERER din, så at z3'n din er rask kan du bare glemme å påstå sikkert rask på svingete veier, men det er jo det som er minst viktig for meg på en bil. Hvis 745i'n hadde hatt førsteprioritet, noe den absolutt ikke har, så hadde jeg tatt deg i revers Men jeg er ikke homo eller fra byen, så da blir de maskuline dieslene prioritert først selvsagt Hvilken bil har du som parkerer min?
Mexos Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Den dagen disse bilene hadde vært så rustne at olje, bensin ol. hadde runnet ut og ned i jorda så hadde man hatt en miljøforurensning av store deler av området. Er nok derfor kommunen griper inn. Rett og slett for å beskytte naturen og omgivelsene. Og de bilene jeg så de kjørte ut var ingenting å samle på. Ut i fra hele samlingen tipper jeg det kanskje var kun 40 biler av verdi, og hvis han har plukket ut de riktige har han fremdeles alt av verdi igjen, samtidig som at han har fått tatt en skikkelig shinings! Jeg skal holde meg alt for god til å begynne å diskutere karen som person, for det ser jeg ikke vitsen i, men må si at jeg har ihvertfall lagt merke til enkelte brukere her inne som jeg ihvertfall ikke har noe felles med, som trolig er uenig med meg på det meste. Jeg foreslår at når jeg og Kjell blir parkert med de umaskuline bilene våre, så parkerer vi sammen og tar oss en pils mens vi ser på Bimmers.no's mest heterofile og maskuline mannemann fra bygda kjøre drit fort rett fram i horisonten slik at vi aldri slipper å se han mer? Og ja, en ting til: Bilen min er Bærumsregistrert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå