Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva var genetlig grunnen til at bmwguiden skiftet navn til bimmers Gunnar ? Var det som noen sa her at det var grunnet frykt for represalier fra BMW Norge ?

Ja, BMW var på et "raid" rundt om i Europa, og tok blant annet bmwpower.nu. De fikk ikke bruke BMW i navnet - det er derfor de heter autopower.se i dag. BMWGuiden var på den tiden ganske liten, men sterkt økende. Om økningen ville fortsette, så hadde jeg nok hørt noe fra de jeg og etterhvert, så derfor gjorde jeg det heller før det var *skikkelig* etablert. BMWCCN var da fortsatt større.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg for min del søkte etter DIY og fant problemstillingere referert til bimmers.no. Fant vel ikke svaret her inne men fant andre kjekke tråder :-). Var veldig aktiv ei stund med bl.a bimmers drammens treffene som mange kansje husker? Etter omgjøringere siste mnd har jeg blitt nærmest passiv.

Skrevet

Jeg søkte på "bmw turbo" eller "Bmw E30" og kom fra til bimmers.no. Ble medlem og ei uke senere hadde jeg kjøpt min første bmw! :)

• 1 month later...
Skrevet

Ble fortalt av en kompis at bimmers.no hadde/har et salgsforum for biler, så registrerte meg her og etter 5 dager +/- så var ny bil kjøpt ^^

• 3 years later...
Skrevet

Hehe. Morsom tråd.

Jeg fant den gang BMWguiden via Bilforumet mener jeg.

Hilsen medlemsnummer 11 som ikke har sviktet forumet en eneste dag ;)

Skrevet

Kom over siden som 19-åring, når jeg trengte litt tips til prosjektet mitt (E36 316-328).

Et kjapt søk på google ledet meg inn hit, fikk hjelpen jeg trengte og i tillegg masse brukte deler jeg kunne bruke på prosjektbilen. :)

Enig i at dette er en artig tråd.

Skrevet

søkte om info om bmw da jeg skulle kjøpe e30 så fant jeg bimmers.no

har vært til god hjelp :D det beste forumet jeg vet om til nå :)

Skrevet

Kommer jo innpå bimmers.no uansett om du søker på ett eller annet om bmw på norsk, så var sånn jeg fant bimmers :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Fant bimmers når jeg jobbet nattskift på peterson. Hadde forferdelig mye ledig tid og nettopp kjøpt min e34 520i og satt og letet etter info om den modellen...

Tror det var slik det gikk for seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...