Gunnar Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hva var genetlig grunnen til at bmwguiden skiftet navn til bimmers Gunnar ? Var det som noen sa her at det var grunnet frykt for represalier fra BMW Norge ? Ja, BMW var på et "raid" rundt om i Europa, og tok blant annet bmwpower.nu. De fikk ikke bruke BMW i navnet - det er derfor de heter autopower.se i dag. BMWGuiden var på den tiden ganske liten, men sterkt økende. Om økningen ville fortsette, så hadde jeg nok hørt noe fra de jeg og etterhvert, så derfor gjorde jeg det heller før det var *skikkelig* etablert. BMWCCN var da fortsatt større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 noen fler som har noe og fortelle her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg for min del søkte etter DIY og fant problemstillingere referert til bimmers.no. Fant vel ikke svaret her inne men fant andre kjekke tråder . Var veldig aktiv ei stund med bl.a bimmers drammens treffene som mange kansje husker? Etter omgjøringere siste mnd har jeg blitt nærmest passiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg søkte på "bmw turbo" eller "Bmw E30" og kom fra til bimmers.no. Ble medlem og ei uke senere hadde jeg kjøpt min første bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Via en link eller signaturen til en fra bilforumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kjøpte meg en BMW, og ble tipset fra eieren jeg kjøpte den av om og melde meg inn her. Angrer ikke et sekund på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ble fortalt av en kompis at bimmers.no hadde/har et salgsforum for biler, så registrerte meg her og etter 5 dager +/- så var ny bil kjøpt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Såg denne bilen på våler (ccn). og sjekket ut siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Kjøpte en BMW i 2006 å forrige eier nevnte siden. Da var det rett inn å bli medlem Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Heh, gammel tråd, men men Søkte på google da jeg skulle kjøpe min 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Hehe. Morsom tråd. Jeg fant den gang BMWguiden via Bilforumet mener jeg. Hilsen medlemsnummer 11 som ikke har sviktet forumet en eneste dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Kom over siden som 19-åring, når jeg trengte litt tips til prosjektet mitt (E36 316-328). Et kjapt søk på google ledet meg inn hit, fikk hjelpen jeg trengte og i tillegg masse brukte deler jeg kunne bruke på prosjektbilen. Enig i at dette er en artig tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 søkte om info om bmw da jeg skulle kjøpe e30 så fant jeg bimmers.no har vært til god hjelp det beste forumet jeg vet om til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Kommer jo innpå bimmers.no uansett om du søker på ett eller annet om bmw på norsk, så var sånn jeg fant bimmers Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Fant bimmers når jeg jobbet nattskift på peterson. Hadde forferdelig mye ledig tid og nettopp kjøpt min e34 520i og satt og letet etter info om den modellen... Tror det var slik det gikk for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå