Gå til innhold

hvordan har du hørt om bimmers.no?

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Hva var genetlig grunnen til at bmwguiden skiftet navn til bimmers Gunnar ? Var det som noen sa her at det var grunnet frykt for represalier fra BMW Norge ?

Ja, BMW var på et "raid" rundt om i Europa, og tok blant annet bmwpower.nu. De fikk ikke bruke BMW i navnet - det er derfor de heter autopower.se i dag. BMWGuiden var på den tiden ganske liten, men sterkt økende. Om økningen ville fortsette, så hadde jeg nok hørt noe fra de jeg og etterhvert, så derfor gjorde jeg det heller før det var *skikkelig* etablert. BMWCCN var da fortsatt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Jeg for min del søkte etter DIY og fant problemstillingere referert til bimmers.no. Fant vel ikke svaret her inne men fant andre kjekke tråder :-). Var veldig aktiv ei stund med bl.a bimmers drammens treffene som mange kansje husker? Etter omgjøringere siste mnd har jeg blitt nærmest passiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 years later...

Kom over siden som 19-åring, når jeg trengte litt tips til prosjektet mitt (E36 316-328).

Et kjapt søk på google ledet meg inn hit, fikk hjelpen jeg trengte og i tillegg masse brukte deler jeg kunne bruke på prosjektbilen. :)

Enig i at dette er en artig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...