Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bakendene og siden på bilen er jo nydelig! Fronten ser litt "gapende" ut, så var ikke fan av den frontfangeren...

Er spent på hvordan M5 vil se ut? Men spennende, og kanskje litt unødvendig, med en 550i hehe

Skrevet

I mine øyne; raff! Lengden på panseret, en passe grov front og et elegant design bakover som jeg absolutt ser trekk fra nyeste 3-serien...og det liker jeg :)

Kan muligens på første øyekast sette fingen på at frontlyktene bryter litt rart når jeg ikke ser dem rett forfra, men hvem vet hvor mange (få) bilder jeg må se før jeg er uenig i meg selv...?

Ang lik audi eller hva det nå måtte være; Hva så? Om man ser likheten til en audi så trenger ikke det være en krise - jeg mener audi har laget masse flotte biler, selv om de ikke har bakhjulstrekk liksom :roll: En bil (bmw) er da ikke stygg bare fordi den har partier som minner om biler fra andre fabrikanter?

Men hva skjer med å putte turboladere på "alt" av bensinmotorer også i dag da? :P

Skrevet

den e60 på bilde over ser jo bare latelig ut set fotoshoppa ut er jo ikke takluke en gang om mange detaljer er tatt vekk men er vell gjort for og fram heve f10

Skrevet

Jeg har studert og lest om bilen nå i omlag 2,5t og må si jeg blir mer og mer vandt med bilen. Designet vokser stadig på, men det er fortsatt enkelte vinkler som er litt sære, men ok. Interiøret er griselekkert, men jeg frykter at en ny F10 vil koste langt mer enn hva en tilsvarende E60 kostet. Ikke bare fordi det er så mange flere gadgets som bare må være på "MÅ HA" listen, men økt motoreffekt gir desverre altfor høye avgifter. Det som man imidlertid bør merke seg er at 8 trinns automat forurenser mindre enn 6 trinns manuell og det bør jo derfor gi lavere avgift med denne opsjonen.. hvis ikke det er andre faktorer som gjør vinninga opp i spinninga.. Jeg er sikker på at en F10 523d twin turbo med M-sportspakke og 20" blir griserått... :twisted:

Skrevet

Jeg gleder meg til å se disse på veien! Jeg tror designet er veldig mektig når den bilen flyter rundt i gatene eller er i ekspressmodus på motorveien...

Fredrik, du hadde rett, jeg har mer lyst på en sånn enn en E60. :)

Skrevet
Hmmm... den nye 5-serien har såkalte "koffortknusere"... en simpel og billig løsning på hengslingen av bagasromslokket... :?

Den nye 5-serien

2011-bmw-5-series-trunk.jpg

Må si at jeg ikke likte det i det hele tatt. Har alltid synest at dette virker som en løsning man benytter kun fordi det er billig, akkurat som biler der man trenger stang for å holde panseret oppe f.eks. Type "hey, la oss gå for den billigste løsningen og spare 40 kroner per bil på bagasjerommet. Senker helhetsintrykket, og får meg til å lure på hva andre ting de kan ha spart penger på også.

Men for all del, stilig bil, og nå som vi har sett hele bilen synest jeg ikke nyrene var for små i det hele tatt slik enkelte mente tidligere i tråden.

Skrevet

Lekkert, lekkert, lekkert, lekkert og rå lekkert :D Detta blir bare bedre og bedre, litt Primera over hekken men denne 5-serien er det mye 5-serie i for å si det sånn(mer enn det var i E60 da den kom). Se på interiøret! dørtrekket er veldig inspirert av E39, se på døråpneren og håndtaket, særlig på fører døra der vindusknappene er. Den litt smilende hekken 5-serie alltid har hatt, alt er der for at det skal se ut som en 5-serie.

Dessuten så ser bilen utrolig eksklusiv ut, til å kun være en 5-serie. Flotte motorer, uheldigvis drar de fram en firer i denne også men håper den får dobble enderør slik at ikke kjennere ser at det er "spareversjonen" :wink:

Og det bildet over i linken her, med alle 5-seriene på rekke, det må jeg få ut, få forstørra og ramma inn og opp på veggen på soverommet. Så får kvinnfolket si hva ho vil, det bildet vil garantert holde "onde" drømmer borte, tenk å sovne inn når det siste du ser er en av verdens flotteste bilserie :) Det vil nok hjelpe på mer en søvnen... :wink:

Skrevet

Ser jo ikke så aller verst ut den her nei! Minte myye om 3-serie facelift, spesielt bildet med alle generasjonene av 5-serien..

Litt spent på hvilke modeller som har 2x1 eksos, og hvilken som har 1x2 .. Gir den ene bedre flow enn den andre, eller er det kunn for å gi varriasjon tror dere?

Skrevet

520d vil vel trolig få en singel stuss som idag.

523i, 528i, 525d og 530d vil få doble stusser på venstre side.

535i vil få en singel på hver av sidene.

550i vil få en singel, brei oval (som i bunn og grunn er 2 rør) på hver side.

Skrevet
Jeg har studert og lest om bilen nå i omlag 2,5t og må si jeg blir mer og mer vandt med bilen. Designet vokser stadig på, men det er fortsatt enkelte vinkler som er litt sære, men ok. Interiøret er griselekkert, men jeg frykter at en ny F10 vil koste langt mer enn hva en tilsvarende E60 kostet. Ikke bare fordi det er så mange flere gadgets som bare må være på "MÅ HA" listen, men økt motoreffekt gir desverre altfor høye avgifter. Det som man imidlertid bør merke seg er at 8 trinns automat forurenser mindre enn 6 trinns manuell og det bør jo derfor gi lavere avgift med denne opsjonen.. hvis ikke det er andre faktorer som gjør vinninga opp i spinninga.. Jeg er sikker på at en F10 523d twin turbo med M-sportspakke og 20" blir griserått... :twisted:

Hm, så du har tro på at det kommer en 523d? Ser ikke helt dens plass i mellom 520d 184hk og 525d 204hk.

Skrevet

Hm, så du har tro på at det kommer en 523d? Ser ikke helt dens plass i mellom 520d 184hk og 525d 204hk.

523d skulle jo vært den minste diesel motoren men det lønner seg nok å ha en modell under 200 hk for de landa med høye avgifter. Tviler på at det blir noen 523d, da hadde vi nok allerede sett det på E60. Den ligger for nærme 525d med sekser, så den blir nok værende kun i 1-serie og X1.

Det er kjedelig hvis de fortsetter med enkelt enderør for firerene, dette har Audi gått bort fra for lenge siden. Til og med 1,9 TDI Audier har dobble rør bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...