Gå til innhold

Offisielle bilder av 2010 F10 5 serie sedan

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Synes ikke det ser ut som det fyller så mye unødvendig plass jeg men. Bak de igjen har du jo hjulbuene.

Koffertknuserne beveger seg i en litt annen vinkel. De beveger seg nedover og knuser bagasjen. Disse beveger seg rett inn og ikke nedover. Det kan du se på hullet i dekselet som omkranser den så koffertknuserteknologi er det ikke ;-)

Men jeg synes også dette er en ubetydelig bagatell. E60 har samme system som F10 mener jeg. Den fjernstyre åpningen av koffertlokket på e39 åpner kun låsen og ikke hele luken. På e60 åpner hele luken seg. Veldig mye mer praktisk. Kanskje det er derfor BMW har valgt denne løsningen?

Nei, man får også E39 med aut åpning av bakluke, dette er ikke begrenset til E6*.

Dog er det ikke mange av det, men det var et mine kriterier ved kjøp av den siste E39 jeg hadde, tilfeldighetene ville det slik at jeg kjøpte en uten.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på bavaria i går og kikket litt på denne. For et monster av en bil! Det må være den største sedanen jeg har sett

7 serien du har sett på tenker jeg ;-)

Eller 5-serie GT

Denne er kun lansert og ikke satt i produksjon på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengsler eller ei.. Jeg tror jeg fint kan gjøre meg fortrolig med en bil med slikt utseende.. F10 er virkelig lekker.. 8)

u4wec8b1yj911p9qmcgi.jpg

Ble kult med senk og store felger ja.

Det blir vel 21" som blir standarden på denne, siden org dim er 225/55/17 og 245/45/18. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns fortsatt E39 er den siste 5er`n som er fin og se på jeg. og det nye panseret på bmw er ikke fint. de stripene fra bmw merket er jo stygge. ødelegger hele panseret syns jeg.

mrsyb713yeye8md45lfy.jpg

En detalj jeg fant som en bra detalj. Bra vi har forskjellig smak. F10 med store felger og senk var knall. Dette blir en slager, det e æ sikker på, med mindre da regjeringen hoster opp en ny voldsom avgift på kort tid som skal presse oss mot (Gjeeesp!) Prius. Får se hva klimamøtet i Køben ender opp med.

Fredrik, du får ta turen og drive litt lobby, e jo bare rett borti gata for deg ta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En detalj jeg fant som en bra detalj. Bra vi har forskjellig smak. F10 med store felger og senk var knall. Dette blir en slager, det e æ sikker på, med mindre da regjeringen hoster opp en ny voldsom avgift på kort tid som skal presse oss mot (Gjeeesp!) Prius. Får se hva klimamøtet i Køben ender opp med.

Fredrik, du får ta turen og drive litt lobby, e jo bare rett borti gata for deg ta ;)

Hehehe... jeg får heller ta et alvorsord med Presiden Obama når han først er i Danmark... :lol:

Panseret på den nye 5-serien er utrolig flott... akkurat som panseret på E90/91 med facelift. Jeg er imidlertid usikker på om designet på blinklysene (LED) er like fine... :?

f5hlnnyoj7tnqdee7514cr91vpqrai5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...