lorve Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Bra design. Enig med fredrik her at E60-en ble fort gammel i forskjell. E60-en ser mye mer klumpete ut og ser mye tyngre ut, spesielt i baken. Bra design Bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 denne var grisefin både innvendig og utvendig etter min mening, men syns bmw har vert litt kjedelige med tanke på valg av farge på avdukings bilene sine.. Har det blitt nevnt hvilke motorer som kommer i starten? leste på bimmerpost at den bl.a. ville bli levert som 520d og 523i, men fant ikke noe om hvordan de motorene blir.. Sakset fra BMW siden: "Der Vierzylinder-Diesel im BMW 520d*bietet mit 135 kW (184 PS) einen erfreulich kraftvollen Antritt. Auf Wunsch ist außerdem BMW BluePerformance erhältlich – eine Technologie, die den Stickoxidausstoß deutlich reduziert. Sie ist optional für den BMW 530d verfügbar. *voraussichtlich erhältlich ab 3. Quartal 2010" Altså 520d kommer utpå sensommer/høst en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Flere bilder! Edit: gikk visst ikke an å lime inn bilder fra andre forum nei Her er hvertfall bildene jeg prøvde å poste: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=324605 LEKKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Knabbet litt mer fra en side, her er motorvalgene: "Als Topmotorisierung tritt der BMW TwinPower Turbo V8-Motor mit zwei parallel geschalteten Turboladern im BMW 550i an. Das Triebwerk beschleunigt mit 300 kW (407 PS) in beeindruckenden 5,0 Sekunden von 0 auf 100 km/h." Toppmodell 550i, V8 twinturbo motor med 407 hester. "Der BMW 535i mit BMW TwinPower Turbo Reihen-Sechszylinder kombiniert einen TwinScroll Turbolader mit Valvetronic und Benzindirekteinspritzung. Er leistet 225 kW (306 PS)." 535i, rekkesekser med 306 hester "Der laufruhige BMW 528i mit 190 kW (258 PS) sorgt mit Doppel-VANOS für einen idealen Drehmomentverlauf über alle Drehzahlbereiche hinweg." 528i, rekkesekser med 258 hester "Der Reihen-Sechszylinder Benziner im BMW 523i arbeitet besonders ökonomisch. Er verbraucht durchschnittlich nur 7,6 Liter auf 100 Kilometer. 150 kW (204 PS) sorgen zudem für dynamische Fahrleistungen." 523i, rekkesekser med 204 hester. Diesel: "Den Reihen-Sechszylinder mit 3,0 Litern Hubraum im BMW 530d treiben enorme 180 kW (245 PS) an. Der Motor im BMW 525d mit 150 kW (204 PS) aus ebenfalls 3,0 Litern Hubraum überzeugt mit hervorragender Elastizität und Laufruhe. Der Vierzylinder-Diesel im BMW 520d*bietet mit 135 kW (184 PS) einen erfreulich kraftvollen Antritt." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Cockpiten F10 535i - drømmebilen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Rent designmessig så er dette en Audi... En Audi med bakhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Likte denne svært godt Gleder Meg til M5 kommer Hvor får du audi fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hmmm... den nye 5-serien har såkalte "koffortknusere"... en simpel og billig løsning på hengslingen av bagasromslokket... Slik skal det gjøres.... Volkswagen Phaeton. Den nye 5-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Likte denne svært godt Gleder Meg til M5 kommer Hvor får du audi fra? Aner virkelig ikke... Hvordan noen kan påstå at de er like i de hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Absolutt lekker! Kanskje et alternativ som bil nr.2 om ca 18 år. (Når jeg runder 50) (Bil nr.1 håper jeg fortsatt vil ha 2 dører og 2 (til nød 4) seter) Lurer på hvordan touringen blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Mente ikke splitte ny Primera da Fredrik. Var kansje noe dårlig i formulerinen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg likte interiøret veldig godt. Plutselig ble E60 veldig veldig gammel... Men det er jo slik det skal være! Skal bli spennende å se hvordan interiørkvaliten blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Synes dette er over all forventning! En kjempebil spør dere meg. Jeg klarer ikke å se noe Audi-Primera-Mondeo her for min del. Men at det er et revolusjonerende utseende i forhold til E60 slik at E60 brått virker gammel er jeg uening i. Det er heller en evolusjon som gjør de skarpe linjene i E60 litt mykere. Hvis det skulle være noen revolusjon må det være i interiøret. Her ser det ut som plastikkbilen E60/61 er forbedret betraktelig. På tide... Vi ser her evolusjon som E12->E28 og E34->E39, dvs moderate endringer eksteriørmessing men klar forbedring i interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Dårlig tegn at jeg tenkte Primera med en gang jeg så bakparten... Akkurat... hvor mange måner ser du?... Jeg liker absolutt nye F10!, men ser faktisk hva Larsinnj mener. Mulig jeg har blitt påvirket såklart. Men folk må få lov å yttre sine meninger her (selv om en post kan virke useriøs). Den delen av baklyktene som går inn på koffertlokket kan minne om Primera. Men jeg klager ikke, for all del! Et nydelig stykke automobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg liker absolutt nye F10!, men ser faktisk hva Larsinnj mener. Mulig jeg har blitt påvirket såklart. Men folk må få lov å yttre sine meninger her (selv om en post kan virke useriøs). Den delen av baklyktene som går inn på koffertlokket kan minne om Primera. Men jeg klager ikke, for all del! Et nydelig stykke automobil! Selvfølgelig har folk lov til å komme med ulike meninger her inne, men de må også være forberedt på motforestillinger. Jeg ser overhodet intet Primera i designet på den nye 5-serien, men jeg ser veldig mye E90/E92. Dette kan være både bra og dårlig... alt ettersom man ser det (kanskje litt mye über 3-serie over designet), men totalt sett er dette et kjempeskritt fremover for BMW. Bangleismen er passé... heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå