FTE Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Den inca-gule E30n der minnet meg om min gamle M3. Lakkerte den i en original VW Polo farge ifra 70-tallet en gang Likner også litt på BMW sin Atacamagul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Av og til lurer jeg på om nye BMWer kun leveres i svart, hvitt, grått og sølv.Såpass kjedelig i lengden at atacamagul ser veldig fristende ut: [ Bilde ] Har sett Z4 i denne fargen i virkeligheten, ser ut som statens vegvesen har fått råflott firmabil. Fargen har alt for mye orange i seg. Eneste som kan gulfarger er italienerne. Ferraris giallo modena og Lamborghinis tresjikts perlemorgule. Ellers er jo fargen jeg har lakkert kjøkkenet mitt i ganske fin. M fargen Sepang Bronze: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 LeMansBleu, eller ArticSilver Metallic.. Har selv E39 med ArticSilver fargen.. Hata den når jeg kjøpte bilen, men nå syntes jeg den er skikkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 syns klassiske bmwer kler Lapisblau godt jeg fin farge til å ikke være metallic å uten klarlakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Jeg syntes det kommer veldig an på bilen.. Det er også utrolig mange fine farger, og nærmest umulig å velge ut en.. Tidligere har jeg vært litt svak for 302 MadeiraViolet/Schwartz, og 299 Techno Violet. Jeg har forøvrig en bil i TechnoViolet. Skulle jeg bygget E36 idag så tror jeg kanskje at den hadde blitt Dakargelb.. Ellers så er det utrolig mange fine grå-farger..! Blått syntes jeg er litt "oppbrukt", iallefall når det kommer til å lakkere gamle biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 I likhet med bmwZ har jeg sansen for Sepang Bronze. En annen fin farge er Marrakech Brown. Spesielle farger som er litt utenom det vanlige... mer interessante... Sepang Bronze Marrakech Brown Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316d Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 le mans blå er fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 I likhet med bmwZ har jeg sansen for Sepang Bronze. En annen fin farge er Marrakech Brown. Spesielle farger som er litt utenom det vanlige... mer interessante... Sepang Bronze [ Bilde ] Legger til ett bilde som bedre viser hvor fantastisk denne fargen er når perlemor lakken skinner i sollyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Nydelig... og profilen på bilen viser også hvilken heldig hånd Chris Bangle hadde med designet på nettopp E85 Z4. Jeg er generelt ingen stor fan av Bangle, men akkurat E85 er fantasisk... spesielt i denne fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Carbonsort, lemans blå og estoril blå er mine favorittfarger på BMW. Lys blå på mindre, mørk blå på de litt større. I tillegg synes jeg space gray og den sølv metallic fargen er pene, men disse er blitt litt for hverdags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Er veldig fornøyd med å endelig fått meg min drømmefarge, Dyphavsblå. Kan knapt vente til jeg skal få polert neste uke så denne virkelig kan skinne i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dyphavsblå er en lekker farge. Hvor nær/langt unna er den le mans t.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dyphavsblå er en lekker farge.Hvor nær/langt unna er den le mans t.eks? Takker Det er to relativt like farger, men dyphavblå er litt dypere (ehh... ). Dyphavsblå blir litt nedtonet og noe mørkere mens Le Mansblå blir noe mer tydelig blå. Le Mansblå er min favorittfarge på mindre biler som 3-serie etc, mens jeg synes den kanskje blir litt for blå på en såpass stor bil som 5-serie uten at jeg klarer å gi en rasjonell forklaring på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Fortsatt veldig svak for Avusblå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Electric red er en nydelig farge synes jeg Ellers har jeg svært lite sansen for disse brunfargene som er kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå