Gå til innhold

Fineste BMW-farge? Hvilken synes du?

Lapin Kulta
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Av og til lurer jeg på om nye BMWer kun leveres i svart, hvitt, grått og sølv.

Såpass kjedelig i lengden at atacamagul ser veldig fristende ut:

[ Bilde ]

Har sett Z4 i denne fargen i virkeligheten, ser ut som statens vegvesen har fått råflott firmabil. Fargen har alt for mye orange i seg. Eneste som kan gulfarger er italienerne. Ferraris giallo modena og Lamborghinis tresjikts perlemorgule.

Ellers er jo fargen jeg har lakkert kjøkkenet mitt i ganske fin. M fargen Sepang Bronze:

zhj4g39z9fqwyn5mh69e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det kommer veldig an på bilen.. Det er også utrolig mange fine farger, og nærmest umulig å velge ut en..

Tidligere har jeg vært litt svak for 302 MadeiraViolet/Schwartz, og 299 Techno Violet. Jeg har forøvrig en bil i TechnoViolet.

22197d1054571294-techno-violet-e36-m3-detail2.jpg

IMG_3573.jpg

Skulle jeg bygget E36 idag så tror jeg kanskje at den hadde blitt Dakargelb.. 8)

Ellers så er det utrolig mange fine grå-farger..!

Blått syntes jeg er litt "oppbrukt", iallefall når det kommer til å lakkere gamle biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med bmwZ har jeg sansen for Sepang Bronze. En annen fin farge er Marrakech Brown. Spesielle farger som er litt utenom det vanlige... mer interessante... :)

Sepang Bronze

[ Bilde ]

Legger til ett bilde som bedre viser hvor fantastisk denne fargen er når perlemor lakken skinner i sollyset :D

bild0033q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Carbonsort, lemans blå og estoril blå er mine favorittfarger på BMW. Lys blå på mindre, mørk blå på de litt større. I tillegg synes jeg space gray og den sølv metallic fargen er pene, men disse er blitt litt for hverdags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyphavsblå er en lekker farge.

Hvor nær/langt unna er den le mans t.eks?

Takker :)

Det er to relativt like farger, men dyphavblå er litt dypere (ehh... ;) ). Dyphavsblå blir litt nedtonet og noe mørkere mens Le Mansblå blir noe mer tydelig blå. Le Mansblå er min favorittfarge på mindre biler som 3-serie etc, mens jeg synes den kanskje blir litt for blå på en såpass stor bil som 5-serie uten at jeg klarer å gi en rasjonell forklaring på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...