Gå til innhold

Fineste BMW-farge? Hvilken synes du?

Lapin Kulta
 Share

Anbefalte innlegg

Dyphavsblå er en lekker farge.

Hvor nær/langt unna er den le mans t.eks?

Takker :)

Det er to relativt like farger, men dyphavblå er litt dypere (ehh... ;) ). Dyphavsblå blir litt nedtonet og noe mørkere mens Le Mansblå blir noe mer tydelig blå. Le Mansblå er min favorittfarge på mindre biler som 3-serie etc, mens jeg synes den kanskje blir litt for blå på en såpass stor bil som 5-serie uten at jeg klarer å gi en rasjonell forklaring på det.

Hadde vært morsomt å stilt bilene ved siden av hverandre og sett hvordan de tok seg ut.

:mrgreen:

Du får si ifra om du er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært morsomt å stilt bilene ved siden av hverandre og sett hvordan de tok seg ut.

:mrgreen:

Du får si ifra om du er i nærheten.

He-he :D Ser man det. Skulle sjekka signaturen din nærmere. LeMans blå er nydelig altså så ikke misforstå meg. Personlig har jeg sett kun en M-sport med fargen og syntes den ble litt vel blå på såpass stor bil. Men, de som tør får jo oppmerksomhet som fortjent :) Se også awt som kjører rød :) Det er jo utrolig bra at det er noen som kjøper andre farger enn sort, mørk grå og lys grå på disse bilene :) Du får slenge opp et bilde av din her også :) Og si ifra om du er på Lillehammer også så skal vi sammenligne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg på om nye BMWer kun leveres i svart, hvitt, grått og sølv.

Såpass kjedelig i lengden at atacamagul ser veldig fristende ut:

[ Bilde ]

Jeg er faktisk litt enig, selv om jeg neppe har motet til å forfølge konseptet. Det har kommet mange moderne og spennende farger (ikke nødvendigvis fine farger) i BMW´s Individual lakkprogram. Dette er definitivt for viderkommende bilentusiaster... :P

Java Grün Metallic

bzemsxqx5qpdhf7wjlxc.jpg

Lipstick

0qj753x2qiq7hcmqcfdk.jpg

Kastanienbraun Metallic

eqdoarwfsrmgo2rmjm9d.jpg

Speed Yellow (som faktisk er cool)

qlgu4pmhtkkl8yahhhb3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...