Ron Jeremy Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dyphavsblå er en lekker farge.Hvor nær/langt unna er den le mans t.eks? Takker Det er to relativt like farger, men dyphavblå er litt dypere (ehh... ). Dyphavsblå blir litt nedtonet og noe mørkere mens Le Mansblå blir noe mer tydelig blå. Le Mansblå er min favorittfarge på mindre biler som 3-serie etc, mens jeg synes den kanskje blir litt for blå på en såpass stor bil som 5-serie uten at jeg klarer å gi en rasjonell forklaring på det. Hadde vært morsomt å stilt bilene ved siden av hverandre og sett hvordan de tok seg ut. Du får si ifra om du er i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hadde vært morsomt å stilt bilene ved siden av hverandre og sett hvordan de tok seg ut. Du får si ifra om du er i nærheten. He-he Ser man det. Skulle sjekka signaturen din nærmere. LeMans blå er nydelig altså så ikke misforstå meg. Personlig har jeg sett kun en M-sport med fargen og syntes den ble litt vel blå på såpass stor bil. Men, de som tør får jo oppmerksomhet som fortjent Se også awt som kjører rød Det er jo utrolig bra at det er noen som kjøper andre farger enn sort, mørk grå og lys grå på disse bilene Du får slenge opp et bilde av din her også Og si ifra om du er på Lillehammer også så skal vi sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Av og til lurer jeg på om nye BMWer kun leveres i svart, hvitt, grått og sølv.Såpass kjedelig i lengden at atacamagul ser veldig fristende ut: [ Bilde ] Jeg er faktisk litt enig, selv om jeg neppe har motet til å forfølge konseptet. Det har kommet mange moderne og spennende farger (ikke nødvendigvis fine farger) i BMW´s Individual lakkprogram. Dette er definitivt for viderkommende bilentusiaster... Java Grün Metallic Lipstick Kastanienbraun Metallic Speed Yellow (som faktisk er cool) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Java Grun så helt ille ut.. Bør ikke være fyllesjuk når man ser den fargen der ,men er kanskje favorittfargen til gartneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 java grønn er topp tre fineste bmw-farge! Porr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Lemans blå ftw.. Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå