Gå til innhold

Fineste BMW-farge? Hvilken synes du?

Lapin Kulta
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har funnet en ny favorittfarge på nyere BMW.

Frozen grey metallic. <3

2010-bmw-m6-competition-001-625x410.jpg

frozen1.jpg

Ser det er utrolig mange her inne som har fargen på sin bil som yndlingsfarge. Er dette fakta er mange her inne heldig med bilvalget sitt :)

jeg liker veldig godt Mauritsius blå, så denne er nok en av mine favoritter :)

Mange som tar farge med i betraktning når de kjøper bil. ;)

Jeg likte ikke min egen farge selv når jeg kjøpte bilen (var mer matt blå da.), men etter litt polering ble den riktig så fin.

Bilen må nå lakkeres på ny etter kollisjonskade og det var aldri tema å bytte farge. Den blir bare finere og finere til mer jeg ser den, spesielt siden den endrer karakter etter lysforholdene.

I mørke ser den nesten svart ut. I lyset er den mørkeblå og i sterkt sollys skinner den i lilla.

Jeg bryr meg om farge på godbilen, men ikke på bruksbiler.

Jeg kunne aldri funnet på å bestilt en ny bil i sort eller sølv metallic (med unntak av den matte jeg la ut bilde av), men likevel har bruksbilene mine vært sort, sølv og sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brilliantrot ser veldig bra ut i virkeligheten (bilen min har det). Grunnen til at jeg nevner den, er at jeg ikke har sett lik eller tilnærmet lik farge på andre biler enda. Skulle tro at rød var en "jentefarge" men denne oser sporty/M. Og jeg liker ikke Ferrari i rødt engang...

BMW har fine blåfarger, litt Azure type (kan ikke navnet på fargen i forhold til BMW navn), men lignende finnes jo hos mange andre biler og. Det samme gjelder andre farger sølv/grått/hvitt/sort/grønt/osv.

Kom på to ting: 1) at Mercedes nesten aldri har noen spennende farger... og 2) jeg må få blitt med noen BMW treff til våren og sjekke ut fargene på nært hold - kanskje det finnes en ny favoritt der ute :)

Men jeg personlig, liker nesten alltid svarte biler. Unntaket er japser og briter som passer hvitt og mørkegrønt veldig bra.

Edit: ^ Den fargen Yngvejos postet så ufattelig rå ut! Sikkert enda råere i virkeligheten :D Er den tilgjenglig for vanlige BMWer og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin den siste der, imolarot syns jeg er grisestygg farge, ser jo falma/matt ut i forhold til andre fine rødfarger.

Imolarot II oppfattes i to farger, etter lysforhold. Den er ganske lik hennarot i lys. Jeg liker den mest i mørk nyanse. Blir veldig flott med sort listverk åttåt.

Yngve: Det der er vel Imolarot II faktisk! :) Tenkte å lakke E30n min i den fargen.. drømt om Imola E30 i lange tider love.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lakke min E30 m-tech 2, den er lachssilber, men vil ha en mer spennende farge. Noen tips til grå farge til E30?

Liker godt Helge vik sin, men det er vel selvmix.

Ville behold den lachssilber jeg. ;)

Helge vik sin var jo i utgangspunktet lachssilber. Men han har lakkert den i en litt mørkere nyanse med litt blå-skjær i. Tror også det er en original grå-farge..

Lachssilber ftw!

index.php?list=2&page=1

Men kan ikke klage på fargen han har nå heller ;)

DSC01918.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordblau var helt nydelig! :o

Men, mine favoritter er;

Imolarot II eller LeMansBlau til E39 :)

a3xhp61jbyoimzairo06.jpg

j3cpdenspro9o6u1tw51.jpg

rx8raxeonb3c5rgp6yj5.jpg

ahzaf3dwzl83l2rjvdyv.jpg

Dæven, der tror jeg du valgte farge til E39'en min som skal hellakeres til våren, LeMans Bleu!

Hvordan er forresten denne kontra Avus Bleu?

og de passer E39 bra? de er forøvrig favorittfargene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...