Alpinwhite Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Ellers så kommer punkteringsvarselen opp støtt og stadig og veldig irriterende, da man nesten må stoppe og sjekke om man har punktert eller ikke. Flere her som sliter med dette? Jeg slet(en periode) veldig med dette på en E90 LCI 320d. I all hovedsak var det på sommerhjulene(med runflatt) den ga varsel om punktering, selv om alt var i skjønneste orden. Synes dette var irriterende og til tider gjorde det meg unødvendig bekymret på enkelte langturer hjemmefra. På vinterdekkene har jeg kun opplevd det en gang - men da var i det minste høyre bakhjul flatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Da var nye vinterhjul på plass. 235/35/19 rund baut. Til og med bedre komfort en på 17" run flat hjula jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Lekkert med 19". Faktisk mye mer kledelig enn det var med sommerfelgene. Hva slags dekk bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Det ble nokia hakkepelitta. Veldig enig at de er mer kledelig, har angret på at jeg valgte svarte kant felger, men så ble det nå engang. synes selv det ble veldig bra, eneste lurer litt på er spacere bak, men kanskje ikke så bra med noen så bygger ut så mye på vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 ble fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 takk takk... her er noen bedre bilder er veldig fornøyd, men vurderer spacere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Stilige vinterhjul det der, hadde sikkert sett kule ut på min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Da ligger det visst ett sett av disse på kontoret og venter på at jeg skal hente de Breyton Race GT, str 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Nice;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 også resultatet på bil Noe deilig å få sommerhjul på igjen. Sitter veldig mye bedre i svinger, men man merker at ting går en del tyngre og støyer den del mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ble veldig bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hvorfor likte du ikke de andre felgene egentlig? passet dem ikke bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Ble litt lei av sort senter, egentlig. Sånn i ettertid så er faktisk beyern felgene bedre å kjøre på. Sporer litt disse, det gjorde ikke de gamle. Samme gummi og samme bredde på alt, bortsett fra et35 på disse mot et30 på beyern felgene. mn mn... sånn ble det nå, og gidder ikke å skifte tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 da ser det ut som at denne blir levert inn til uken, og "ny" bil hentes ut. Blir en 2012 modell 520d med m-pakke og godt med utstyr. Rask kopi av av utstyrlisten fra finn. Skal prøve å få tak i hele. Må si jeg gleder meg M Sportspakke 248 - Oppvarmbart ratt 249 - Multifunksjonsratt 316 Automatisk baklukebetjening 322 Comfort Access 3AG Ryggekamera 423 - Velourmatter 430 Automatiske avblendbare sidespeil 431 - Auto. avblendbart innv. speil 442 Koppholder 456 Komfortseter fram elektris justerbart 464 Skipose 493 Oppbevaringspakke 4UR Atmosfærebelysning 508 - Park Distance Control (PDC) Foran & Bak 524 Adaptive kjørelys. Lyktene opplyser veibanen i etningen føreren svinger. Inkl. avkjøringslys 536 Dieselvarmer 544 Cruise control med bremsefuksjon 563 - Lyspakke 5AC Fjernlystassistent. Automatisk avblending av fjernlys. 5DP Park Assist 609 Navigasjon Professional 610 Head Up Display 614 - Internet 615 - BMW Online Information 644 Utvidet Bloutooth tilkobling 676 HiFi høytalersystem 6FL - USB Audio Grensesnitt 6NR BMW Apps 710 M-Sport skinnratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Grattis! Blir en nice upgrade det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå