Gå til innhold

Jeg har modernisert bilparken. Bilder av min e39 530D.

Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Sweet :) Hvordan velger du forresten? Og har du multiratt? får du opp teksten v/speedometeret og? Har du tenkt deg til haugesunds treffet den 11? Mulig å få ein demonstrasjon?

Velger med piltastene på cdspilleren eller pilene på rattet.

Det skal visstnok gå an å få teksten på speedometeret med config-filer, men da forsvinner teksten på spilleren.

Jeg jobber nattskift den 11. så jeg sover sikkert når treffet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan funker bremseskivene?

jeg vurderer nemlig å kjøpe slike til E30 min.

hvor lang var leverings tiden og hva var fraktkostnadene?

hvor fikk du foreseten det "my other car is a e30" merke?

Syns å huske at det var rundt £30 i frakt for skivene. De har fungert ypperlig så langt.

Klistremerket kjøpte jeg av denne karen. http://r3vlimited.com/board/showthread.php?t=93942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
er det noen som kan fortelle meg om dette er riktig? jeg har 184 hk'eren.. så hadde vært flott om jeg ikke hadde det så slipper jeg å fjerne de...

Såvidt jeg vet fikk du ikke swirl flaps på 184 hesteren. Når jeg søker opp rammenr mitt på www.realoem.com får jeg kun opp delenr på innsug uten flaps.

Jeg har montert tilbake egr ventilen fordi jeg fikk problemer med for høyt ladetrykk som gav feilkode og redusjon av motoreffekten etter hard belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
Synes bilen var stillig med oransj senter på felgene og lyktene sån som nå. Tøfft at noen faktisk tørr å ikke følge den vanlige stilen :D Creed's !

Takk for det. :) Felgene har blitt mer gullfarget etter hvert som de fikk litt skitt og sol på seg. Får vel prøve å polere kantene etter hvert.

Monterte downpipe på e39en idag.

IMG_8831.jpg

Som dere ser, blir røret splitta til hver sin katalysator noen få cm fra turboen, det er selvfølgelig ikke gunstig.

80161.jpg

Hadde ikke så alt for store forventninger, men du verden for en forskjell. Som forventet var det ikke noen merkbar økning i effekt, men spoolup tid og turbolag ble så kraftig redusert at det er til å leve med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...