Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tengtools verktøy Penger slik skjegg trimmer, masse tøy masse til det nye huset og masse annet dill.

kjempe fornøyd jeg

M pedaler også av fruen hehe ;)

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haynesbok til E30, byggesett av en 635 csi, sene til fluestang, fluer, en kåpe og en film. Samt litt alkohol. :D Fornøyd.

Skrevet

Dobbeltdyne, dynetrekk, rødvinsglass, sokker, deo, cash +++ og et bilde av minstebror og meg som mellomstebror har malt :)

oqf2734o6utadhsfhh0s.jpg

Alt i alt en fortreffelig julaften med god mat og drikke!

Skrevet

penger, div spekemat, gavekort, sjokolade, konfekt, bilde, pynte ting til leiligheten, hånduk, og en modell bil av en BMW 320si WTCC (road car) og abonemang på pondus. storfornøyd :D

blir btw kjøp av e30 for di pengene :wink:

Skrevet

Haug Kult bilde Flott presang det der

Selv fikk jeg Jonnhy Cash dobbelcd av fruen, masse forskjellige sokker og deo(som faktisk lukter godt) fra svigers. Snille barn som NESTEN ikke maste(div tegninger og en pappmus :wink: ), div ting til huset ++. Innigranskauen mye sauepinner m tilbehør((og ØL))(vondt i magen i natt og dermed lite søvn på meg som skal på nattevakt i helgen.

En kjempeflott kveld med nydelig bord dekket av fruen, Hun sto for alt annet enn utbæring. ER NÅ GREI Å DA! Min tur med maten i dag da.

Eneste JÆVLIGE var at svogers og kona har kjøpt EI BÆLSTYGG STÅ lampe til stua. FXXX! Værste var at fruen likte den veldig godt(HADDE NOK EN FING MED DER HU Å) :evil:

Vet ikke hvordan jeg skal få den vekk og UT av huset enda. Tips mottas å Nei kan ikke bare ødelegge den i dag ved ett uhell(riktig enda).

Julehilsen fra

Mette Pedro som ikke orket frokost for første gang på 47 år eller no

Skrevet

Eneste JÆVLIGE var at svogers og kona har kjøpt EI BÆLSTYGG STÅ lampe til stua. FXXX! Værste var at fruen likte den veldig godt(HADDE NOK EN FING MED DER HU Å) :evil:

Vet ikke hvordan jeg skal få den vekk og UT av huset enda. Tips mottas å Nei kan ikke bare ødelegge den i dag ved ett uhell(riktig enda).

Julehilsen fra

Mette Pedro som ikke orket frokost for første gang på 47 år eller no

Er det noe elektronikk i lampa, så skaff deg en megger med testspenning 1000v og sett på, forhåpenligvis knekker du elektronikken og lampa må tilbake til butikken der du overtaler dama til å kjøpe noe annet fint. De finner ikke ut hva som har tatt knekken på den. Samme metode anbefales om du skal ha ny mobil eller data på garanti :)

Skrevet

fikk penger,parfyme,pommes fritesmaskin :lol: glassklokke til kjøkkenet,taklampe,Skikkelig blender/smoothiemaskin,Radiostyrt bmw X5 mm :D Kjempefornøyd,men mye god mat og drikke er viktigst i tillegg til og se guttungens store øyne når han pakket opp en ny sykkel! ;)

god jul folkens!

Skrevet

Penger, konfekt, The Stig-kopp, Forza 3, barbermaskin, dvder og masse dill e ikke husker. Fornøyd som alltid :D

Skrevet
Dobbeltdyne, dynetrekk, rødvinsglass, sokker, deo, cash +++ og et bilde av minstebror og meg som mellomstebror har malt :)

oqf2734o6utadhsfhh0s.jpg

Alt i alt en fortreffelig julaften med god mat og drikke!

Satan det var likt :P!

Jeg fikk...Klær penger, drekke....tjaaa, no gosj og litt såder.... Koste meg ;D

Skrevet

fikk klær, pondus kalender, penger og litt andre småting. ønsket ikke meg noe spess til jul i år hadde så også det e trenger :). kansje e kjøper noe dill til e39en. noen forslag?

Skrevet

Fikk genser, 3stk luer, autofilblad, arbeidskrakk, magnetskål (til skruer for eks) oljekanne, pysj, håndkler, toalettmappe, barberhøvel m vibrering, målestokk, gave kort på megaflis, shampoo, snekkerbok, kaffekanne, 3 stk t-skjorter (biltema), sengetøy, gavekort på et kjøpesenter, insektssvamper x 5, kaffetrakter, vater,

og til sist og ikke minst....................

siden vi nylig har pusset opp huset for 145.000 kr, så fikk vi LIKESÅGODT en NY vei til huset vårt, da den gamle var for dårlig av en verdi til 55.000 kr av SVIGERMOR :D

Ble målløse begge to, det er det størte jeg har fått noen sinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...