Dirty Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Tengtools verktøy Penger slik skjegg trimmer, masse tøy masse til det nye huset og masse annet dill. kjempe fornøyd jeg M pedaler også av fruen hehe
Halvor89 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Bergans dunjakke, konfekt, penger og radiostyrt helikopter
316 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Haynesbok til E30, byggesett av en 635 csi, sene til fluestang, fluer, en kåpe og en film. Samt litt alkohol. Fornøyd.
Haug Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Dobbeltdyne, dynetrekk, rødvinsglass, sokker, deo, cash +++ og et bilde av minstebror og meg som mellomstebror har malt Alt i alt en fortreffelig julaften med god mat og drikke!
jon///M Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 penger, div spekemat, gavekort, sjokolade, konfekt, bilde, pynte ting til leiligheten, hånduk, og en modell bil av en BMW 320si WTCC (road car) og abonemang på pondus. storfornøyd blir btw kjøp av e30 for di pengene
pedro Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Haug Kult bilde Flott presang det der Selv fikk jeg Jonnhy Cash dobbelcd av fruen, masse forskjellige sokker og deo(som faktisk lukter godt) fra svigers. Snille barn som NESTEN ikke maste(div tegninger og en pappmus ), div ting til huset ++. Innigranskauen mye sauepinner m tilbehør((og ØL))(vondt i magen i natt og dermed lite søvn på meg som skal på nattevakt i helgen. En kjempeflott kveld med nydelig bord dekket av fruen, Hun sto for alt annet enn utbæring. ER NÅ GREI Å DA! Min tur med maten i dag da. Eneste JÆVLIGE var at svogers og kona har kjøpt EI BÆLSTYGG STÅ lampe til stua. FXXX! Værste var at fruen likte den veldig godt(HADDE NOK EN FING MED DER HU Å) Vet ikke hvordan jeg skal få den vekk og UT av huset enda. Tips mottas å Nei kan ikke bare ødelegge den i dag ved ett uhell(riktig enda). Julehilsen fra Mette Pedro som ikke orket frokost for første gang på 47 år eller no
ESveen Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Eneste JÆVLIGE var at svogers og kona har kjøpt EI BÆLSTYGG STÅ lampe til stua. FXXX! Værste var at fruen likte den veldig godt(HADDE NOK EN FING MED DER HU Å) Vet ikke hvordan jeg skal få den vekk og UT av huset enda. Tips mottas å Nei kan ikke bare ødelegge den i dag ved ett uhell(riktig enda). Julehilsen fra Mette Pedro som ikke orket frokost for første gang på 47 år eller no Er det noe elektronikk i lampa, så skaff deg en megger med testspenning 1000v og sett på, forhåpenligvis knekker du elektronikken og lampa må tilbake til butikken der du overtaler dama til å kjøpe noe annet fint. De finner ikke ut hva som har tatt knekken på den. Samme metode anbefales om du skal ha ny mobil eller data på garanti
Custom Edition Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 fikk penger,parfyme,pommes fritesmaskin glassklokke til kjøkkenet,taklampe,Skikkelig blender/smoothiemaskin,Radiostyrt bmw X5 mm Kjempefornøyd,men mye god mat og drikke er viktigst i tillegg til og se guttungens store øyne når han pakket opp en ny sykkel! god jul folkens!
bmwe_e36 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 penger klær og pondus eliteserien 2. blir bmw deler før de penga
Armanic Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Jeg fikk jeg en dvd spiller hos fruen i gave :- ) Utrolig glad for den gaven Fikk penger og klær i tilegg til dette
Lars89 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Penger, konfekt, The Stig-kopp, Forza 3, barbermaskin, dvder og masse dill e ikke husker. Fornøyd som alltid
FredrikE24 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Masse klær og andre nyttige ting og en TomTom GO 630 GPS Men det aller hyggeligste var helt klart familiekos, besteforeldre og det som hører jula til
Clerion Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Dobbeltdyne, dynetrekk, rødvinsglass, sokker, deo, cash +++ og et bilde av minstebror og meg som mellomstebror har malt Alt i alt en fortreffelig julaften med god mat og drikke! Satan det var likt ! Jeg fikk...Klær penger, drekke....tjaaa, no gosj og litt såder.... Koste meg ;D
gripfreak Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 fikk klær, pondus kalender, penger og litt andre småting. ønsket ikke meg noe spess til jul i år hadde så også det e trenger . kansje e kjøper noe dill til e39en. noen forslag?
BimmerE46 Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Fikk genser, 3stk luer, autofilblad, arbeidskrakk, magnetskål (til skruer for eks) oljekanne, pysj, håndkler, toalettmappe, barberhøvel m vibrering, målestokk, gave kort på megaflis, shampoo, snekkerbok, kaffekanne, 3 stk t-skjorter (biltema), sengetøy, gavekort på et kjøpesenter, insektssvamper x 5, kaffetrakter, vater, og til sist og ikke minst.................... siden vi nylig har pusset opp huset for 145.000 kr, så fikk vi LIKESÅGODT en NY vei til huset vårt, da den gamle var for dårlig av en verdi til 55.000 kr av SVIGERMOR Ble målløse begge to, det er det størte jeg har fått noen sinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå