Yngvejos Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 tok ett par bilder av min her en dag i skymringen:) Fyy F.... det der va virkelig flotte bilda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Et ikke fullt så flott bilde. En stakkars E90 som måtte tilbringe to uker under snø... Men så jeg trykket på startknappen var den i gang, og var like blid... Skal sies at jeg er veldig glad for bilpleien den fikk rett før snøen kom. Det var nesten så snøen gled av bare jeg nøs mot den. Siden jeg var sylte forkjøla da jeg gravde den frem så nøs jeg ganske mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Min E36 328i, nettop startet etter 1 måneds lagring i kulda Faen å fin E36! herre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 tok ett par bilder av min her en dag i skymringen:) Fyy F.... det der va virkelig flotte bilda. takk! var akkuratt å viste bilen får salg, så såg jeg himmellen å dro rett hjemm å henta kamra! -15 då ej tok bilda, so synd det vart bare noen som ble klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg er glad i snø osv jeg, men nå er vi på den 7'ende uka. Langt over normalen her i Haugesund Katta ville værra me på bildet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Et bilde etter lufte turen av e34'n i går kveld. Litt dårlig bilde pga av snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Bilde jeg tok på vei over fjellet for ca et år siden (bilen er forøvrig til salgs ): Nyebilen er klar.. tok dette bildet på søndag.. Lei av snø nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Nydelig BMW Andy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 E30 fikk seg en tur ut på snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Argh, dobbeltpost. jaja, legger inn et annet bilde her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Begynner å blir ganske lei snøen her også. Har lyst til å vaske bilen skikkelig. Så snart det er plussgrader kommer det nok til å gå noen timer på det ja. Lekte meg litt med et bilde, men er da snø og bmw på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=121083&start=30 Har et par vinterbilder av bmw'n. Ny vasket og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Her er et bilde av min godt brukte E30 isholk som står å venter på helga og en ny piskerunde på isbane. http://www.youtube.com/watch?v=174YnHLMvjA http://www.youtube.com/watch?v=f50h8XK1 ... re=related Her er et par actionbilder med for anledningen en bekjent av meg bak rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå