BMW-Marianne Skrevet Desember 31, 2009 Skrevet Desember 31, 2009 Godt nyttår med massevis med nye muligheter
Glenno Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Nytt godteriår! Jiha. Det var på klokka også det. Godt nytt år Kim
Snusfenrik Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Godt nyttår alle sammen! Hilsen meg som har vært på jobb i hele natt! Håper resten har hatt en fin kveld hehe
SofaKingFresh Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Godt nyttår, fra en som har vært på en GOD fest, og fikk seg et slag i venstresiden av trynet av en drittunge som snakka dritt til oss! Synd jeg ikke kjente særlig mye ettersom jeg har drukket en del. Hehe. Får vel ta en prat med rampungen i morgen/en av de nærmeste dagene. At folk ikke kan holde knyttneven for seg sjæl sier jeg. Haha. Men, sånt skjer! Ingen skade skjedd på meg hvertfall. Jeg ble hvertfall våken, og takker guttungen for det! ^^ Haha. Elsker sånne bråkmakere som ikke har kraft i slagene <3 ANYWAYS! GODT NYTTÅR, bimmers.no medlemmer! : )
sveinis Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Godt nytt år, folkens! SofaKingFresh: du må være det blideste voldsoffer jeg har hørt om, hehe.
-Roger- Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Godt nyttår alle sammen! Hilsen meg som har vært på jobb i hele natt! Håper resten har hatt en fin kveld hehe Godt nyttår til alle sammen ja, Hilsen en som også har vært på jobb i hele natt og still going strong Litt digg å ikke være fyllasyk samt skutt opp fyverkeri for høye summer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå