mEhE Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 http://www.wonderhowto.com/wonderment/d ... g-0113731/ kjør på folkens,her kan det spares drivstoff på motorveien..lol
316 Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 "'I’ve driven with the tail on for about 300 km in total, mostly at highway speeds up to 100 km/h,' Cosgrove said. 'I didn’t notice any change in handling. The only effect on driving is I have to watch out for rubberneckers in other cars. Seriously.' Hvor mange mil kommer man i Norge med et slik påbygg på bilen, tror du? Sikkert strengere straff for å kjøre uten baklys enn for å voldta noen her !
Hpi Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 http://www.wonderhowto.com/wonderment/diy-boat-tail-ups-fuel-economy-to-64-mpg-0113731/ kjør på folkens,her kan det spares drivstoff på motorveien..lol Hjelpe meg det så mildt sagt helt for jæ.. ut. Må nok spare mye mer enn 15.1% drivstoff for å kjøre rundt med det der på slep
///Kristian Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Fyller vel heller litt ekstra suppe, enn å kjøre rundt i no sånt
Lars89 Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Bruker gladelig 1,5 liter på mila. Ingenting jeg bryr meg så lite om som drivstofforbruk... Alt over 1 liter på mila er hobby
Muren Motorsport Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Hey? "den:Alt over 1 liter på mila er hobby".. hvor har du den ifra? Jeg har brukt den som argument for mine bensinsluk i 15 år.. (har kjørt mye gamle amcar.)
Spiff Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Hey? "den:Alt over 1 liter på mila er hobby".. hvor har du den ifra? Jeg har brukt den som argument for mine bensinsluk i 15 år.. (har kjørt mye gamle amcar.) og da trodde du at du var den enste i verden?
Muren Motorsport Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hey? "den:Alt over 1 liter på mila er hobby".. hvor har du den ifra? Jeg har brukt den som argument for mine bensinsluk i 15 år.. (har kjørt mye gamle amcar.) og da trodde du at du var den enste i verden? Neida! Men den var så ordrett! å jeg har faktisk ikke hørt den fra andre før.
manta-a Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hehe har fortsatt gammelt jankey blækk æ da=)Bruke bare 1,5 liter med full bil med opppakning te vesterås=)Men på bykjøring e den ikke målt=)
Muren Motorsport Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Hehe har fortsatt gammelt jankey blækk æ da=)Bruke bare 1,5 liter med full bil med opppakning te vesterås=)Men på bykjøring e den ikke målt=) Flått! Kjøpte A-manta i fjor sommer som trøst da!
Tronstad Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 er en inne på forumet her som har den kommentaren i signaturen sin ;b husker ikke hvem..
janerik171187 Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 hadde jeg brydd meg om bensinforbruk så hadde jeg fikset bensinlekkasjen på e28'n for lenge sia, vanligvis drekker dne 0.8på mila, men de siste 2mnd har 0.4 rent ut på veien mens jeg kjører, dvs den bruker 1.2 på mila. er kaldt ute, så har ikke giddi å fikset det, tør ikke regne på hvor mye jeg har sløst bort er bare en bensinslange som lekker i en kopling
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Drivstoff forbruk og CO2 utslipp er vel det jeg bryr meg minst om når jeg kjøper bil. Finner jeg en bil jeg liker så kjøper jeg den, samma om den super bensin og skaper sommer på Nordpolen(og varmere vær i kalde Norge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå