Gå til innhold

Første X6M solgt i Norge

-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden ikke har kommet med det ennå, så skal jeg.. :twisted: Det er direkte sprøtt at noen vil bruke 2,7 mil på det beistet der. For samme pris får man jo en knall 911 PLUSS en vanlig X6 som allerede er overmotorisert for norske 70-soner...

På en annen side så utstråler jo X6M litt "jeg har masse penger, driter i miljøet og gir generelt f" og akkurat den holdningen har jeg litt sansen for. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ikke har kommet med det ennå, så skal jeg.. :twisted: Det er direkte sprøtt at noen vil bruke 2,7 mil på det beistet der. For samme pris får man jo en knall 911 PLUSS en vanlig X6 som allerede er overmotorisert for norske 70-soner...

På en annen side så utstråler jo X6M litt "jeg har masse penger, driter i miljøet og gir generelt f" og akkurat den holdningen har jeg litt sansen for. :lol:

Det måtte komme i grunn... Enig i begge deler! :lol: De som kjøper et slikt monster tenker neppe på annet enn seg selv, bilen sin og lommeboka si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde kjøperen vært hakket mer bilglad, så hadde han nok valgt noe annet i den prisklassen der... :P ????

porsche carrera GT, "nye" ferrarier, lambo - for eksempel!

hehe, men hvem vet - kanskje han allerede har det stående i garasjen.

For dette er jo en ypperlig konebil/hyttebil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på andre? Er Bimmers.no blitt et miljøaktivistforum? :lol: hvis jeg noen gang har råd til å kjøpe meg bil til 2.7Mill så skal jeg garantere at jeg også driter langt F i hva andre mener om bilen,forurensing å div :) Unner alle å oppfylle drømmen sin jeg :) Gratulerer så mye til eiern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han som har kjøpt denne :) elektriker :wink: Han har hatt 996, e46 m3 og e92 m3 de siste fem - seks årene :)

da må du veldigveldigveldig gjerne introdusere han for meg! :D

jeg skulle likt å tvingt han med på tur til mboard. hehe :P

Dette er jo råskap forkledd i de beste "fåreklær"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...