-Martin- Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Første X6M har blitt levert til kunde i Norge. Det artige er at den har blitt levert i hjembyen min. Håper jeg får sett den ofte! http://www.ringblad.no/motor/article4794243.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Feit bil! Menneh, originale sorte felger fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Haha, rått at den første havnet på hønefoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ja! Dette er nesten større enn opprykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Og flere skal det bli, BMW Norge har vist flere i bestillig. Når det gjelder X5M så er den vist nok helt utsolgt på det norske markedet, BMW Norge har måtte hente biler fra BMW Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Maskulin bil i grunn! Gratulerer med E90 Martin, du skal vel ikke til Ängelholm til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Siden ikke har kommet med det ennå, så skal jeg.. Det er direkte sprøtt at noen vil bruke 2,7 mil på det beistet der. For samme pris får man jo en knall 911 PLUSS en vanlig X6 som allerede er overmotorisert for norske 70-soner... På en annen side så utstråler jo X6M litt "jeg har masse penger, driter i miljøet og gir generelt f" og akkurat den holdningen har jeg litt sansen for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Siden ikke har kommet med det ennå, så skal jeg.. Det er direkte sprøtt at noen vil bruke 2,7 mil på det beistet der. For samme pris får man jo en knall 911 PLUSS en vanlig X6 som allerede er overmotorisert for norske 70-soner... På en annen side så utstråler jo X6M litt "jeg har masse penger, driter i miljøet og gir generelt f" og akkurat den holdningen har jeg litt sansen for. Det måtte komme i grunn... Enig i begge deler! De som kjøper et slikt monster tenker neppe på annet enn seg selv, bilen sin og lommeboka si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Har man råd, så hvorfor ikke? 2.7mill er ikke like mye for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 hadde kjøperen vært hakket mer bilglad, så hadde han nok valgt noe annet i den prisklassen der... ???? porsche carrera GT, "nye" ferrarier, lambo - for eksempel! hehe, men hvem vet - kanskje han allerede har det stående i garasjen. For dette er jo en ypperlig konebil/hyttebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Tenker ikke på andre? Er Bimmers.no blitt et miljøaktivistforum? hvis jeg noen gang har råd til å kjøpe meg bil til 2.7Mill så skal jeg garantere at jeg også driter langt F i hva andre mener om bilen,forurensing å div Unner alle å oppfylle drømmen sin jeg Gratulerer så mye til eiern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Kjenner han som har kjøpt denne elektriker Han har hatt 996, e46 m3 og e92 m3 de siste fem - seks årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Sorte felger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Sorte felger??? Sorte felger på hvit bil med shadowline er rått i mine øyne men er jo selvsagt hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Kjenner han som har kjøpt denne elektriker Han har hatt 996, e46 m3 og e92 m3 de siste fem - seks årene da må du veldigveldigveldig gjerne introdusere han for meg! jeg skulle likt å tvingt han med på tur til mboard. hehe Dette er jo råskap forkledd i de beste "fåreklær" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå