Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tenker ikke på andre? Er Bimmers.no blitt et miljøaktivistforum? :lol: hvis jeg noen gang har råd til å kjøpe meg bil til 2.7Mill så skal jeg garantere at jeg også driter langt F i hva andre mener om bilen,forurensing å div :) Unner alle å oppfylle drømmen sin jeg :) Gratulerer så mye til eiern :)

+1!!!

Skrevet
meget oppsiktsvekkende at bilen faktisk er tøff, 2,7 mill er jo en syk pris, men det er tydelig at man må godt over 1 mill i dag for å få en akseptabel ny bil

skal du begynne nå igjen?

Skrevet
kul bil da... men er mange biler til den prisen jeg hadde valgt før x6n=)

jeg hadde heller valgt FLERE biler til den prisen, og ikke EN bil :)

Skrevet
For å si det sånn Gutta! Lyden i denne er syyyyyk :D Bør oppleves :wink:

for å si det sånn så er draget inn x6m helt konge. Med en viss fare for at jeg aldri hadde fått lov til å kjøre bil igjen så ble en sånn bil testet ut for ikke så lenge siden. definitivt moro.

Men jeg hadde heller hatt en diesel x6 samt en 911. Hva mer trenger man da?

Skrevet

Han kunne helt sikkert kjøpt seg en Toyota Prius hvis han brydde seg om miljø dessuten så må jeg få på stå at en X6M er nok noe mer artig å kjøre enn en Prius, eller?! :wink: Er det noe jeg driter i så er det utslipp, det er i allfall helt sikkert. Den sleipe nissen Stordalen er jo en motor elsker, han bygde jo om en ML 63 AMG til å gå på E85 og kontaktet så avisene(Miljø-prkåt som han er) men jeg skal love deg at han fyller bensin når han tror ingen ser ham, men det gjorde jeg på en Statoil stasjon utenfor Oslo :roll:

Man kunne nok valgt mange andre biler til prisen av en X6M. Selv så hadde jeg valgt en brukt 2004 Bentely GT continental, en brukt 2008 BMW 530xd og en størken å orginal E34 BMW M5(Den røde 92 modellen som står hos Konghelle Bil AS 8) )

Skrevet

Med fare for å virke misunnelig.

Hvorfor bruke 2,7 millioner på en bil som prøver å være sportslig?

X6 er hverken fugl eller fisk. Den er ikke laget for å fungere bra i terreng, og siden den er laget for å se ut som en terrengbil, fungerer den ikke optimalt på asfalt heller. (Jeg går utifra at den har veldig bra egenskaper på asfalt, men de kunne uansett blitt bedre hvis den var mye lavere og mye lettere)

Hvis jeg skulle brukt 2,7 mill på bil og hadde behov for å kunne kjøre i terreng, hadde jeg gått for en 997 gt2 og en land rover av ett eller annet slag. (Evt bare spandert asfalt opp til hytta og kjørt M5 eller noe sånt når familien skulle på tur.)

Men heldigvis har folk forskjellig smak. Det hadde vært kjedelig om alle skulle kjøre rundt i de bilene som jeg liker. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...