Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg syntes også at dette var ett stort skritt tilbake i forhold til forgjengeren desverre. Det virker (per idag) rotete og uoversiktelig ut, men krysser fingrene for at det blir bedre når oppdateringene er ferdig.

Skrevet

Hvor er PM knappen?

Og om den komer tilbake, blir allerede sendte PM (utboks) fortsatt sendt? For jeg fliste nylig ut rundt 35 PM ang treff og det er en litt tidkrevende prosess :wink:

Skrevet
Hvor er PM knappen?

Og om den komer tilbake, blir allerede sendte PM (utboks) fortsatt sendt? For jeg fliste nylig ut rundt 35 PM ang treff og det er en litt tidkrevende prosess :wink:

Pm knappene er under hvert enkelt innlegg dem..

Du kommer til innboksen oppe i venstre hjørne.., da finner du utboks osv etterpå ;)

Ser ut til at alt er her :) av sendte/uleste pm'er osv ;)

Skrevet
Hvor er PM knappen?

Tror og håper at du finner tilbake det du har sendt. :)

Nå går det også an å sende PM til flere brukere samtidig, men jeg har satt maksgrense på 10 om gangen for å hindre at det brukes til spamming.

Skrevet

FOr å si det sånn dette er jo den vanlige standarsia til phpbb. så Gutter dette er nok noe Gunnar bare har fyrt opp slik at vi skal kunne bruke bimmers. siden det virker som de har hatt litt problemer med å oppgradere.

jeg sier skål , og regner med vi får den gode gamle tilbake bare mer stabilt.

Skrevet

en ting som plager meg er at de postene jeg ikke har lest/trykket på forblir ulest neste gang jeg logger på også. :/

irreterende vist jeg f.eks trykker på "mine innlegg" å ser gjennom lista der på uleste. så logger meg ut og inn, så lyser dem samme som forige gang selv om det ikke er noen nye innlegg.

Skrevet

Var det ikke sånn før også da? Har alltid hatt automatisk innlogging så mulig det blir annerledes...

Er jo bare å merke alle som lest :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...