D.C.V Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Blir sikkert bra når alt er på plass bare ikke "post quick reply" blir glemt..
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Jeg syntes også at dette var ett stort skritt tilbake i forhold til forgjengeren desverre. Det virker (per idag) rotete og uoversiktelig ut, men krysser fingrene for at det blir bedre når oppdateringene er ferdig.
Rabies Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Hvor er PM knappen? Og om den komer tilbake, blir allerede sendte PM (utboks) fortsatt sendt? For jeg fliste nylig ut rundt 35 PM ang treff og det er en litt tidkrevende prosess
AlXz Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Hvor er PM knappen? Og om den komer tilbake, blir allerede sendte PM (utboks) fortsatt sendt? For jeg fliste nylig ut rundt 35 PM ang treff og det er en litt tidkrevende prosess Pm knappene er under hvert enkelt innlegg dem.. Du kommer til innboksen oppe i venstre hjørne.., da finner du utboks osv etterpå Ser ut til at alt er her av sendte/uleste pm'er osv
Gunnar Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Hvor er PM knappen? Og om den komer tilbake, blir allerede sendte PM (utboks) fortsatt sendt? For jeg fliste nylig ut rundt 35 PM ang treff og det er en litt tidkrevende prosess Tror og håper at du finner tilbake det du har sendt. Nå går det også an å sende PM til flere brukere samtidig, men jeg har satt maksgrense på 10 om gangen for å hindre at det brukes til spamming.
Yngvejos Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Og der var knappen min tilbake. Da var jeg fornøyd.
SteffenM2 Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Skrevet Januar 23, 2010 Jeg har alt av mine gamle PM'er, sendte, usendte, innboks og utboks
Martin-D Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Ser frem til at dette blir ferdig! Bra med litt utvikling!
Dirty Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 FOr å si det sånn dette er jo den vanlige standarsia til phpbb. så Gutter dette er nok noe Gunnar bare har fyrt opp slik at vi skal kunne bruke bimmers. siden det virker som de har hatt litt problemer med å oppgradere. jeg sier skål , og regner med vi får den gode gamle tilbake bare mer stabilt.
///Kristian Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Blir vel bra dette her også. Litt skeptisk til å begynne med, men gir det en sjanse. Hehe
RoaldJ Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 en ting som plager meg er at de postene jeg ikke har lest/trykket på forblir ulest neste gang jeg logger på også. :/ irreterende vist jeg f.eks trykker på "mine innlegg" å ser gjennom lista der på uleste. så logger meg ut og inn, så lyser dem samme som forige gang selv om det ikke er noen nye innlegg.
Lars89 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Var det ikke sånn før også da? Har alltid hatt automatisk innlogging så mulig det blir annerledes... Er jo bare å merke alle som lest
Morty999 Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 var ikke slik før nei... savner gammle bimmers jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå