Gå til innhold

Oppgradering av nettsidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går det ikke ann å endre der det står den tullete graden? Hva er vitsen med "general" osv sånn egentlig? Kunne bare stått "bruker" og et eller annet for de som bidrar med spenn.

Hva har skjedd med forhåndsvisning på denne quickreply-boksen forresten? Eller var det ikke før heller kanskje? gullfisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":155q8ew9]Hva med dette:

Beholde stjernene på vanlige brukere

Noe annet enn stjerner på de som har donert.

Fjerne "tittel" (general osv)

Fjerne teller (Muligens kun vise på profilsiden)

Gode forslag :)

Holder lenge med bare stjernene, trenger ikke stå hva de betyr (general, løytnant osv), før hadde vi jo en egen oversikt over hva de betyr for de som er intresert.

Holder jo at telleren står i profilen, stjernene gir jo en god nok indikasjon på antall innlegg.

Og om du får gjort noe med "ble medlem" som nå tar to linjer har du jo spart masse plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de har samkjørt date-funksjonen med den man bruker på innleggene. Altså går man i profilen sin og endrer datoformat til d M Y, så blir det som før under brukeren, men da er også innleggene tidsløse. :( Prøver å finne en fiks på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente ikke en liste over hvem som har betalt hva. men at kunn brukeren som har gitt størst sum står der og summen. nåe en ser det vil han gi mer for å få plassen der. alle andre donasjoner bør ikke vises.

og hva med å bytte ut stjernene med dollat tegn eller bilde av penger på di som har donert noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, oppdaget nå at når du klikker på bildene for å vise de i fullsize, de blir de ikke vist i fullsize, hvorfor ikke, og hvorfor er det en teit grønn og rød firkant øverst i venstre hjørne på bildene nå :?:

Edit: ser at det er en slags "autoformat" som tilpasser bilde til skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er ønskelig at man skal ha ett tegn eller annet symbol (forøvrig ett fint forslag) kan man jo vise hvor mye eller ca hvor mye man har donert i form av norske sedler. Under donasjonsknappen brukes jo f-eks runde beløp som 50, 100, 200, 500 og 1000. Kan være vanskelig å følge opp dersom man donerer flere ganger, men det gir jo alikevel en viss pekepin på hvem som donerer..

w0xej278gz3t4a61wnhs.jpg

f.eks.. ;)

byphnu5k9bg26guits2k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, oppdaget nå at når du klikker på bildene for å vise de i fullsize, de blir de ikke vist i fullsize, hvorfor ikke, og hvorfor er det en teit grønn og rød firkant øverst i venstre hjørne på bildene nå :?:

Edit: ser at det er en slags "autoformat" som tilpasser bilde til skjermen.

Dette gjelder vel kun bilder som er lastet opp med den integrerte opplastingsmuligheten i forumet. En stor fordel spør du meg, så ikke forumet blir sprengt av bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det donasjons-greiene skal synliggjøres såååå godt som Saltkjelen foreslår.

Skal bidra selv og helt greit at det vises, men beløp blir litt for "personlig". Ikke alle har like god råd osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det donasjons-greiene skal synliggjøres såååå godt som Saltkjelen foreslår.

Skal bidra selv og helt greit at det vises, men beløp blir litt for "personlig". Ikke alle har like god råd osv...

Det er jo helt klart ett godt poeng og derfor er det kanskje lurt å utelukke ett slikt system. Uansett går det jo an å bruke en 50-lappen som ett symbol på at man har donert noe, 10kr som 1000kr.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke man skal fjerne innleggstelleren. Ikke at jeg er veldig opptatt av flest mulig innlegg, men det sier meg veldig mye om en bruker..hvor mye han har postet.. Sånn med tanke på kjøp salg. Trenger ikke være positivt, men dere skjønner hva jeg mener. Ble medlem burde bare vært årstall.

Fjern Hva slags grad man er. Uinteressant. Støtter forslag om å vise hvem som har donert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er registreringsdatoene fikset. :)

Jeg tror ikke jeg vil legge inn noe sum på hver bruker - da blir det heller bare et tegn som sier at man har bidratt... men dette får vi ta litt etterhvert tror jeg. Andre ting som krever oppmerksomheten først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for å fjerne graden og beholde stjernene. Donatorer (er det det det heter, eller "donør"??) burde ha en farge, men blottlegging av eksakt antall kroner kan bli litt klamt som tidligere nevnt.

Er for å kunne se hvem som har gitt aller mest og hvor mye han/hun har gitt. (Bare den ene, sjølvaste Alfagiveren) Hvor mye som har blitt gitt totalt hadde og vært interessant.

Hva med online/offline knappen, har dere ofte bruk for den? Har aldri funnet den interessant selv så jeg stemmer for å fjerne denne. Ser ut som den tar 3 eller 4 linjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...