Wacco Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Kommer annonsene opp igjen som var her?? eller må dem som skal selge bil legge dem ut på nytt..skal kansje kjøpe bil jeg fant her og skulle gjærne hatt bildene og det selger hadde skrevet.. Bla nedover på BMW Selges Ahh.. jaja sånn halv blind også hehe.. Takk skal du ha..
wabby Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Jeg savner bosted. Kjekkt å se i salgstråder etc. Ja, syns det er veldig kjekt. Også når folk spørr om hjelp. Syns nesten bosted burde vært et obligatorisk felt ved registrering også.
Olelink Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Jeg savner bosted. Kjekkt å se i salgstråder etc. Ja, syns det er veldig kjekt. Også når folk spørr om hjelp. Syns nesten bosted burde vært et obligatorisk felt ved registrering også. +1
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Kan være som det er ja, men hadde ikke telleren vært der(evt da skjult) så hadde man sluppet utrolig mye av de unødvendige postene. telleren er egentlig bare tull, den kan godt være der, men jeg sier det igjen. kjempe om det legges på en slik "Reputation" funksjon. Da kan man markere innlegg folk skriver som bra, dårlig eller nøytral f.eks. og skrive en begrunnelse. så har man enten grønne eller rød "lys" under avataren sin alt etter som man har god eller dårlig tilbakemelding. Jeg vet det finnes som plugin i denne versjonen av forumet Den stemmer jeg for. Drit lei av å lese: "feit bil ass" i annenhvert innlegg. Når en sjekker innleggene til noen brukere er det jo omtrent kun sånnt de skriver. jeg syns det er ennå dummere med folk som bare skriver +1 om jeg skal selge bilen min og har fått mail om respons på tråden min. og tenker nå får jeg solgt bilen kanskje. forter seg inn på bimmers og åpner tråden og ser +1 på en tidligere komentar om hvor tøff eller ræva bilen min er. da blir jeg bare irritert. syns ikke innlegg telleren er så dumt å ha der. og skjønner ikke hvorfor folk legger ut innlegg i hytt og pine for å få høyt tall. man vinner jo ikke noe ved å ha flest. DIY i linken til venstre syns jeg var greit. men ble dårlig oppdatert. jag laget en gang DIY om å få ut knekt hjulbolt. men kom aldrig i linken og ble bare borte i mengden av andre tråder. hadde man kunne legge DIY et sted selv og ikke være avhengi av at noen legger de der for deg hadde jo det vært veldig bra.
Gunnar Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Det stemmer nok at sitatknappen mangler. Syns dere det har blitt for mye oppdeling på Kjøp & Salg? Aner også konturene av at vi nok må i gang med ny hovedserver ganske kjapt, men det blir nok ikke de første dagene.
Fredrik Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Jeg savner bosted. Kjekkt å se i salgstråder etc. Ja, syns det er veldig kjekt. Også når folk spørr om hjelp. Syns nesten bosted burde vært et obligatorisk felt ved registrering også. Bosteder har av en eller annen årsak havnet under interesser i profilen (trykk på knappen i bunnen av innlegget). Dette er bare en liten justering som helt sikkert blir rettet på av Gunnar når den tid kommer.
ehrnst Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 jeg ser missbrukpotensiale ved disse "lysene" men det viser seg å fungere bra på andre forum jeg er medlem av, eks. e30tech.com hvor jeg vet flere her inne er medlemmer.
D.C.V Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Det stemmer nok at sitatknappen mangler.Syns dere det har blitt for mye oppdeling på Kjøp & Salg? Aner også konturene av at vi nok må i gang med ny hovedserver ganske kjapt, men det blir nok ikke de første dagene. jeg syns det ble bra med serie inndelingen, men det ble for mye med modellinndelingen.. Hinter forstatt om ett eget fora for treff ellers er jeg veldig fornøyd men jeg håper at når alt er ferdig så ligner det litt mer på det gamle
S.Arnesen Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Det stemmer nok at sitatknappen mangler.Syns dere det har blitt for mye oppdeling på Kjøp & Salg? Aner også konturene av at vi nok må i gang med ny hovedserver ganske kjapt, men det blir nok ikke de første dagene. Sitat knappen mangler? Syns det var litt kjekt at om man trykker på pm knappen i ett innlegg så blir innlegget sitert i pm'en til den du skal sende den til. Oppdelingen i kjøp & salg var kurant den, hadde kek trengt å dele inn i karrosseri kanskje, mend et gjør jo ikke noe. Så mer ryddig ut
Rayb Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Bra jobbet Gunnar! Men hvis jeg får komme med et forslag; Når man skal bla seg igjennom en forum-tråd, med "neste" knappen eller sider "1,2,3 osv." så burde disse vært større slik at de er lettere å treffe Uansett ser jeg frem til flere år med bmw og bimmers!
Robkill Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Vet ikke om det er nevnt her i tråden, men under "kjøp og salg biler" så er det bilde av en e23 på både e23 og e32 delen
Simpel Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 På gamle forumet var det en DIY seksjon, med linker til DIY tråder i teknisk. Det var nå en fin løsning mener jeg, hvis den blir oppdatert når det kommer nye DIYer vel og merke.
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 På gamle forumet var det en DIY seksjon, med linker til DIY tråder i teknisk. Det var nå en fin løsning mener jeg, hvis den blir oppdatert når det kommer nye DIYer vel og merke. Helt enig. Jeg syns også linkene som Modellguide, dekk-kalkulatoren, motorguiden etc. var fine linker. Disse er sterkt ønsket tilbake sammen med DIY, så fremt de blir oppdatert regelmessig.. En egen/et par moderator(er)/ansvarlig(e) for dette kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå