mjensen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 hva med å lage flere kategorier? slik som volvoforum.no har? blir jo mye mere system + at det er lettere og finne ting! Les denne tråden feks og du vil forstå viewtopic.php?f=9&t=108415 Eller noen av disse... viewtopic.php?t=97141 viewtopic.php?t=38209 viewtopic.php?t=23184&highlight=forslag se der ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Modellguiden og motorguiden bør absolutt bli oppdatert. Kan jo bare kopiere Autopower.se sine lister http://www.autopower.se/modellguiden/default.asp Kan vel i hovedsak ikke kopiere direkte uten tillatelse tror jeg (?) Copyright spiller vel en rolle da vil jeg tro. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Modellguiden og motorguiden bør absolutt bli oppdatert. Kan jo bare kopiere Autopower.se sine lister http://www.autopower.se/modellguiden/default.asp Kan vel i hovedsak ikke kopiere direkte uten tillatelse tror jeg (?) Copyright spiller vel en rolle da vil jeg tro. Correct me if I'm wrong. Det er sant, men er da bare å sende en mail vil jeg tro. Den gamle guiden ligna veldig på Autopowers sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Nå er vel ikke alt på plass her, men synes forumet ble veldig upersonlig? Litt for hvitt og kjedelig!! Jeg kunne tenkt meg en MYE større 'Tilbake til forumets hovedside' knapp. Større og mer markert skrift på NICK. Bedre oversikt over hvor jeg er på forumet, blir forvirra til tider Vil gjerne se hvor folk kommer ifra. Kanskje en større Inboks skrift ? Når folk registrerte seg er jeg ikke så interesert i. Gjerne en sidemeny med sponsorlinker. Gjerne et 'bimmers' bilde øverst i forumet. Håper det ikke blir et 'PLATT' kjedelig forum som nå, godfølelsen på bimmers er ikke tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 En liten irriterende ting jeg har oppdaget: når jeg lukker bimmers.no og internet explorer, og så senere på dagen går inn på bimmers igjen (uten å ha slått av pc'en i mellomtiden) og bruker {se nye innlegg} knappen så vises ikke bare siste innlegg siden sist jeg var på bimmers, men alle innlegg siden siden jeg slo på pc'en sist virker det som. Er også enig med Ivanrogov at brukernavnet bør ha større skrift. Ellers veldig bra jobba Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 En liten irriterende ting jeg har oppdaget:når jeg lukker bimmers.no og internet explorer, og så senere på dagen går inn på bimmers igjen (uten å ha slått av pc'en i mellomtiden) og bruker {se nye innlegg} knappen så vises ikke bare siste innlegg siden sist jeg var på bimmers, men alle innlegg siden siden jeg slo på pc'en sist virker det som. Er også enig med Ivanrogov at brukernavnet bør ha større skrift. Ellers veldig bra jobba Gunnar Det er fordi den husker alle du har vært inne på. Det har jeg savnet lenge - når jeg f.eks. går inn fra jobb, så hender det jeg får telefon/besøk osv., ting som haster, og når jeg da kom tilbake igjen med det gamle forumet, så var alt markert lest, fordi man hadde vært inaktiv så lenge at den trodde besøket var avsluttet. Jeg ser irritasjonen, men det er bare å trykke på "Marker alle som lest". Det er sånn den nye softwaren er - og jeg mener vbulletin og de fleste andre også virker likt. Ellers gutter, mesteparten av alt dere nevner skal på plass. Det er bare tiden det står på. Endelig utseende blir nok ikke det samme som før, ettersom jeg syns det er på tide med en oppdatering. Det har vært likt i maange år nå. Litt nytt må man tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Litt nytt må man tåle. er det ikke noen som sier at "hvis det ikke er ødelagt, ikke fiks det?" Synes det begynner å bli veldig bra, og siden jeg har en liten anselse av hva jobben du har gjort innebærer så må jeg bare si veldig godt jobbet, du har ikke mange dagene( i antall timer) igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Det som er litt artig å se er hvordan PHPBB3 er kodet i forhold til PHBB2. Antall spørringer har økt, men de er forbedret. Antall tunge/trege spørringer er nesten ikke eksisterende, derfor mindre CPU belastning. Ser klare endringer i grafene. Kort oppsummert så vil Bimmers bli raskere og tåle flere brukere. \o/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Eg har 1 ny melding i innboks,men har lest alle meldingene,likevel står det fortsatt det samme,alså 1 ny melding ?!? Warum?? Edit: 1 ulest melding står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg har prøvd å sette bokmerke (internt bokmerke i bimmers) på denne tråden, men det går ikke. På toppen av siden står det at den er bokmerket, men den kommer ikke opp under bokmerker. På tulletråden derimot fungerer det bra. Kan en abonnere på tråder, uten å få mail hver gang noe skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Blir søkemotoren fikset? Sånn som det er nå så kan man jo bare søke i innlegg som er skrevet etter forumet ble oppgradert, i tillegg til tråder som har blitt endret eller skrevet i etter det ble oppgradert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Søkemotoren blir "fikset" ja, det er ikke noe galt med den, databasen er bare ikke indeksert på ny, så foreløpig legger den kun inn det som har vært endret på etter oppgraderingen. Jeg tør ikke sette i gang indekseringen enda - tror det for det første vil ta mange dager, og for det andre så er jeg redd forumet blir grisetregt etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Nå så det brått mye bedre ut ja Men litt rart, når man scroller ned, så blir menyen hengende igjen.. Går det ann at denne følger på en måte? Ble rart med det hvite feltet på siden.. OG jeg savner bildet av gamle E34'n din på toppen her, Gunnar! Det var jo kjennetegnet til bimmers.. Og mens jeg snakka med 325icab_88 på msn, så kom vi på en idè.. Aner ikke om den er gjennomførbar men, den gikk ut på at man kanskje kunne hatt en felles katalog for biler selges? Si man er intressert og kjøpe alt ifra 1-7serie da, så slipper man og gå igjennom 1-7serie katalogene? Altså lagt til en felles katalog, hvor ALLE trådene kommer, samt at de kommer i sin katalog.. Litt vanskelig og forklare, men kanskje dere skjønner det. Altså, lagt til som det var før, til det opplegget som er nå! Blir vel kanskje vanskelig og få foraet til og poste trådene og alle inlegga på begge steder men.. Ellers ble oppløsningen litt for stor kanskje? Begynner VIRKELIG og ligne noe det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 det skal gå ja..! Dette ser veldig bra ut Gunnar! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Dette ser veldig bra ut godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå