Gå til innhold

Nautiluz E92 M3 ESS VT2-600


Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

Det som er kjipt med sorte felger er når en tar bilde av dem så synes dem ikke. Men i virkeligheten så blir det ikke på samme måten. Jeg har store planer om å lakke felgen i samme grå farge som orginalene. Men tror det får bli ett vinterprosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble virkeilg så bra som jeg trodde Nautiluz ;)

Men det gikk opp et lys for meg akkurat nå: Jeg satt og irriterte meg lilla (som er verre enn grønn) over at andre har råd til E92 M3 mtp prisene og avgiftene her i Norge, men så så jeg at det var svenske skilt ^^ :mrgreen:

Nei da bare liten spøk, RÅ bil!

Har sett E92 M3 på kloss hold live kun en gang, og det var av en svenske på jobben som satt seg inn i sin, med møkkete arbeidsklær og spola opp bakken med kald motor, for å kjøpe seg lunsj.

Når jeg spurte han om han var gått fra vettet, mtp klæra og motortemp, så sa han: Nei, Sverige har så gode bilpriser at jeg kan alltids bare kjøpe en ny. Aldri vært så kvalm i mitt liv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Men han på jobben din tenkte dårlig over at det er like dyrt å reparere eller eie en M3 i sverige. Det som er billigere er jo engangskjøpesummen, klart det gjør jo veldig mye.

Du har jo sett felgene i virkeligheten Geir så du vet dem ble spreke tøffe på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt med sorte felger er når en tar bilde av dem så synes dem ikke. Men i virkeligheten så blir det ikke på samme måten.

Helt enig; blir alltid feil på bilder - spesielt de tatt av dårlige kameraer. Tipper dette ser skikkelig gromt ut! Felger i sølv er for mammadalter og sauer! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var jo ikke så aller verst da når tinga først var på bilen? Noen glipper her og der men slik er det jo med ettermarked...

Det som er en smule flaut er det at når jeg så du skreiv at det var dårlig passform så var det første som slo meg: Herregud for en tulling, han har sikkert bare kjøpt M3 fanger og forventa det skal passe rett på?....... Det at du faktisk har M3 og ikke vanlig E92 slo meg først som en stein i hodet 1 min etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er vel at jeg har handlet alpina deler før og der er det oem passform. Vorsteiner skryter av sin oem passform! Ligger noen timer bak det å få vorsteiner til å passe. En annen ting er at vorsteiner fangeren koster mer enn dobbelt så mye som en orginal m3 fanger. Da forventer en at det er bedre enn rieger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...