RoaldJ Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 stemmer det Tommy.. monterte Performance "splitter" under fangeren foran, defuser bak og vinga.. men den går vel inne i Odda tror jeg.. men er i byen av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Siden jeg er treig med å ta bilder så legger jeg ut ett bilde som ble tatt på bmwccn treffet i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 hehe.. Show off! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Dagens lille oppdatering.. LCI baklykter! Gamle Nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Fyttibjarne så pent! Klarte du deg uten programmodul? Hvor kjøpte du? Pris/passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Kom på rundt 6500kr på ebay.de Kjøpte med modul3 så denne skal jeg få programmert ferdig i dag. Passformen var jo "grei" siden det er orginal Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 en av forumets råeste biler det her gitt..... fornøyd med lyden i akraprovic ennå? har det endret seg noe etter at du har fått kjørt det inn litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Å herregud, melder meg på her Eit smykke av ein E92, min favoritt siden E30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Utrolig nydelig bil du har her, fineste chassiet bmw har noen gang kommet ut med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Utrolig rå denne her! Kjipt med dårilg passform, men jeg vil nå si at det er verdt det, for fy satan så fint det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Synes ikke lyden i Akraprovicèn har forandret seg spesielt. Er fornøyd med lyden i det, men kommer til å bytte til RPI x-pipe snart. Om ikke kommer nok orginal katalysatorene til å bli liggende i bakpottene når bilen blir tvangsmatet. Til uka skal jeg levere dekslene som står rundt "luftuttaket" på panseret og speildekslene til lakkering. Skal lakkes sort glans. Og få bestilt nye sorte lister rundt vinduene i gloss, dem er matte nå. Takker for positive kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Dagens test.. RPI race "kat" med lydsnutt http://www.facebook.com/video/video.php ... 0162&saved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Holy christ! Hissig lydbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Monter kamera bak på bilen og gi oss ett kvalitetsklipp med golyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå