Gå til innhold

Nautiluz E92 M3 ESS VT2-600


Nautiluz
 Share

Anbefalte innlegg

Skjer i Titan gata da Michael? :D Tut Pært.

Panic vasking av X5 og M3 før levering til Motorshowet på Kongsten. Trodde du hadde solgt e28en jeg så tok ikke helt hvem du var når du kjørte forbi :)

Kjøpte meg ny en ny e28 på tirsdag for en uke siden. 1982 mod, så er bruksveteran for øyeblikket mens jeg får kommet skikkelig igang med 1502'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg når det kommer til designet av innsuget. Dessverre har jeg ikke vært med å designe det hos ESS ;) Men kunne kanskje lagt på ett deksel der før en draperer alt med karbon :) Samme innsuget som jeg hadde på i fjor ja. Men har fått lagt på klarlakk osv nå så det ser litt friskere ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde besøk av en mann på kontoret idag som ble sittende å se på skjermspareren min, der det roterte endel bilder av bilen min. Han lurte på om jeg var BMW mann, og det stemmer jo. Så han fortalte om dattera og svigersønnen sin, som også var BMW folk, kjørte M3 og X5 med svenske skilter. Tok ikke særlig lang tid før jeg skjønnte hvem det var nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde som FB tok i helga.. Har vel egentlig tatt bedre bilder av bagasjen selv men.. Ikke så lett å ta bilde nå som alt i bagasjen er av karbon.

271406-2720151.jpg

Alt i carbon sier du? =D Legg ut bilde da! =D Så bilen på schmiedmann for noen uker siden =) Flott den ;) Men carbon baki liker vi! =D Innsuget å ble helt konge! Det methanolkitet... hvor kjøpte du det? Lurer på det til E46 min =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde som FB tok i helga.. Har vel egentlig tatt bedre bilder av bagasjen selv men.. Ikke så lett å ta bilde nå som alt i bagasjen er av karbon.

271406-2720151.jpg

Alt i carbon sier du? =D Legg ut bilde da! =D Så bilen på schmiedmann for noen uker siden =) Flott den ;) Men carbon baki liker vi! =D Innsuget å ble helt konge! Det methanolkitet... hvor kjøpte du det? Lurer på det til E46 min =)

Så nå at det var fra snow performance :P Greit på varme sommersdager det vell?! =) Ikke at vi lider av for mange av di her i norge men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få tatt litt mere bilder av bagasjen en dag. Har forresten ett ubrukt snowperformance kit liggende som du kan få til en god pris.

Jaha... :P Hvem steg da? Så det var litt forskjellig der... hvem har du på din? Sånt kit som tilsetter metanok når det trengs er vell det beste? =) Pris? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...