Nautiluz Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Nei, har ikke vært lengre nord enn Sarpsborg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Okey, så lik ut som din og samme interiør Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Skjer i Titan gata da Michael? Tut Pært. Panic vasking av X5 og M3 før levering til Motorshowet på Kongsten. Trodde du hadde solgt e28en jeg så tok ikke helt hvem du var når du kjørte forbi Kjøpte meg ny en ny e28 på tirsdag for en uke siden. 1982 mod, så er bruksveteran for øyeblikket mens jeg får kommet skikkelig igang med 1502'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Helt ok böös look på det motorrommet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 jævelig fett mototrom. eneste jeg syns er at det blir "flatt" for fort mot traktene. sku vært noe som runda det av litt. (klager ikke) hehe mener du hadde dette på på frognersetern i fjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Enig med deg når det kommer til designet av innsuget. Dessverre har jeg ikke vært med å designe det hos ESS Men kunne kanskje lagt på ett deksel der før en draperer alt med karbon Samme innsuget som jeg hadde på i fjor ja. Men har fått lagt på klarlakk osv nå så det ser litt friskere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Bilde som FB tok i helga.. Har vel egentlig tatt bedre bilder av bagasjen selv men.. Ikke så lett å ta bilde nå som alt i bagasjen er av karbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hadde besøk av en mann på kontoret idag som ble sittende å se på skjermspareren min, der det roterte endel bilder av bilen min. Han lurte på om jeg var BMW mann, og det stemmer jo. Så han fortalte om dattera og svigersønnen sin, som også var BMW folk, kjørte M3 og X5 med svenske skilter. Tok ikke særlig lang tid før jeg skjønnte hvem det var nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 haha.. Har du hatt besøk av "svigersa" mine? Skal du kjøpe hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Har det, nei tegner situasjonsplaner, så har hatt litt jobb for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Bilde som FB tok i helga.. Har vel egentlig tatt bedre bilder av bagasjen selv men.. Ikke så lett å ta bilde nå som alt i bagasjen er av karbon. Alt i carbon sier du? =D Legg ut bilde da! =D Så bilen på schmiedmann for noen uker siden =) Flott den Men carbon baki liker vi! =D Innsuget å ble helt konge! Det methanolkitet... hvor kjøpte du det? Lurer på det til E46 min =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Bilde som FB tok i helga.. Har vel egentlig tatt bedre bilder av bagasjen selv men.. Ikke så lett å ta bilde nå som alt i bagasjen er av karbon. Alt i carbon sier du? =D Legg ut bilde da! =D Så bilen på schmiedmann for noen uker siden =) Flott den Men carbon baki liker vi! =D Innsuget å ble helt konge! Det methanolkitet... hvor kjøpte du det? Lurer på det til E46 min =) Så nå at det var fra snow performance Greit på varme sommersdager det vell?! =) Ikke at vi lider av for mange av di her i norge men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Skal få tatt litt mere bilder av bagasjen en dag. Har forresten ett ubrukt snowperformance kit liggende som du kan få til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Skal få tatt litt mere bilder av bagasjen en dag. Har forresten ett ubrukt snowperformance kit liggende som du kan få til en god pris. Jaha... Hvem steg da? Så det var litt forskjellig der... hvem har du på din? Sånt kit som tilsetter metanok når det trengs er vell det beste? =) Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Dette kittet jeg har. http://www.snowperformance.net/stage-3- ... ooler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå