Tzunami Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Gromt Michael!! regner med du fikser meg god pris når jeg trenger sånt senere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Den bilen her er jo som en forbanna godisbutikk. Rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 hehe.. tidenes kommentar.. Fikk feil brakett bak, så må vente noen dager med å få på plass bak bremsene. Vet ikke helt hva mere jeg skal gjøre med bilen nå, neste må vel være coilover...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 justerbart fra Øhlins har jeg mer trua på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Ja har tittet litt på det. Men er også redd for at det kanskje blir litt å råeste laget. Prisen er jo også ganske stiv.. Kjører 30k i året med bilen så prøver å holde den "normal" Men skal undersøke litt mere angående öhilns, bør i følge dem også forsterke tårnene osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Kjører du på originalt M3 oppsett nå ? Er det egentlig noen grunn til å endre noe større på det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Nesten orginalt har H&R senkefjører på orginale EDC dempere. Synes den er litt slapp i svingene kjennes tung ut (ikke at den er lett heller) men vil stramme opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Lekker nok som den er Nautiluz! hadde du byttet til røde AE's? da kan du jo jobbe mer med detaljer som rød pinstripe på felgene, i fronten, rundt rillene i panseret osv? uten å få helt CRT-ripoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Nei har ikke byttet til røde enda. Dem er vist sendt Må vel photoshoppe litt en dag. Se hvordan det blir med mere røde striper, men tror kanskje det holder? Eventuelt en sort som er fadet over siden, akkurat der som linjen i karosseri går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Ja trenger ikke dra den langt, bare noen små detaljer for å gjøre det mer gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Endelig fått montert diffusorn! Var litt jobb å senke eksosen 5mm og dra den sammen 10mm for at det skulle bli plass. Har dratt pottene sammen med en kraftig gummi lisse. Har også hatt noen stygge riper i frontlykta. Montert gule AE i påvente om nye. Og tilbake til orginal fanger mens jeg venter på at Color Line skal få orden på forsikringen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Jeg er sjelden fan av carbon-duppeditter. Men fy faen det der ble bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Herregud, jeg må se denne bilen når jeg flytter nedover til Halden. Dra på litt ekstra hvis du noensinne kjører ned Marcus Thranes Gate og ser en mørkeblå 1-serie.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Det ble gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå