Nautiluz Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 ESS Supercharger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Møtte deg i Halden for et par dager siden. Synes fargen var ok, men hadde blitt mye bedre med noen andre felger etter min smak, men nå er det ikke min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Er ikke umulig det. Har tittet på endel andre felger. Men koster litt og er 2mnd levering så blir i tilfelle i løpet av vintern. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Så du kjørte gjennom Gressvik i går, pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Takker så mye Joakim! Litt nytt dytta inn i bilen. Nytt ratt med matchende farge til lykter å lakk En tur i tyskland på Syndikat med sikkert mer enn 8000 Bmw "fant" jeg denne i E92 klassen I dag har jeg kjøpt noe jeg burde ha gjort for lenge siden, men som det ikke har blitt noe av... For en kvalitet!! Oset godt av det når esken ble åpnet, vet ikke helt om det burde stå i ett glasskap eller på bilen.. Men vil tro det er morsommere på bilen, så det er vel bare å komme seg ut i garasjen å montere.. Takker så mye til http://www.nordicmotorsport.com for god service og bra leveringstid! Mysemannen og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Oppgradering som burde kjennes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Blir helt værst dette, de demperne ser ut til å være skikkelig bra greier. Må vel snart være en av de råeste m3 i verden dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Takker flobben! Begynner vel egentlig å minske på ting som er mulig å gjøre nå. Nye felger er vel neste på agendaen etter det som ble kjøpt etter en tur hos "Bjanne" i dag. Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Off... surt å selge nå kjenner jeg. Men bedre at det blir brukt enn å støve ned i en garasje. er helt magisk den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 H&R krengningshemmere fra GSbildeler. Ikke så mange deler til som er mulig å bytte i understellet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Test.. Blir i tillfelle å lakke mesteparten "blå" Thundercoil og Bjanne reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Helt rå bil! Jeg hadde carbon CSL luke på min E36 M3, å der lakket jeg alt i bilens farge, utenom den kanten på flippen om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 sånn som denne syns jeg var tøft, men er kanskje kjedelig å ta samme som en annen e92..... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Blir som sagt over her. men uten den fade effekten til sidene. Går nok helt ut så den følger stripa fra "vinduet" så ikke bilen virker høyere. Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Hva tror folket? Åpen for meninger.. Samme farge, dim 9x20" fram og 11.5x20" bak mropedal, Bjanne og Erik89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå