SSM Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Første jeg tenkte var jo "fy faen" og tok den av igjen. Men har sett litt på det bildet så lurer på om ikke jeg skal kjøpe meg et par nye chrome nyrer. Ble litt kult!
Kristian Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 orange blinkere nå, så er du i boks vært morro å se..
Tommy Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Definitivt sorte, eller eventuelt et sett lakkert i bilens farge.
Yngvejos Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Det ble mye bedre med chrom nyrer. Behold dem!
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Var fint med krom, men trooor nok at sorte passer best med resten av looken...
Netlandet Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Strøken bil! Beholde chromenyrene, de er absolutt penest
maartn Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Hehe, mange forskjellige meninger.. men når jeg ser tilbake i tråden når den har svarte nyrer, så ser den mye,mye sintere ut! Når grillen ellers er svart ser det på en måte best ut med svarte nyrer. Men begge deler fungerer bra. Men jeg setter min stemme på svarte.
stjerna Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Rå bil!!! Jeg får e30m3 til helga og den har krom nyrer, så der byttes det til svarte!! Svarte nyrer gjør at den ser litt mer sinna ut!! Jeg stemmer for svarte!!
ingard Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jeg får frysninger av krom, så hold deg til svart!
Trond.S Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Så mye negativt gruppepress mot den forvirra stakkaren da gutter! Klart herr Larsen skal satse på blanke fine nyrer som framhever hvilket staselig bilmerke han har valgt
eliot Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 crome selvfølglig ... kjører tross alt bmw å bør være stolt av å vise fram di fine nyrene som er kjennetegnet på en bmw . blir liksom bort litt det me svarte nyrer .
SSM Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Hehe, godt dere sier deres meninger Jeg har lyst å prøve blanke nyrer tror jeg. Har ikke noe annet som er blankt på bilen bortsett fra felgene, så det står jo "litt" i stil. Kan ikke kjøre med samme look til neste år, det må være noen små enkle forandringer
BMWPower Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Her var det mange meninger gitt, får vel dele mine også da Syns bilen passer begge deler, men med chrome ser den "penere" ut, med sorte ser den mer hissig ut. Så det spørs jo hva look du er ute etter Har alltid har problem med dette valget på mine biler også, men ender som regel opp med chrome. Men denne gang trengte jeg forandring, så gitt for carbon(sort).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå