Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man kjøper BMW så betaler man mye for merket synes jeg, men for all del så er det jo verd det! Men jeg føler det er litt mer kvalitet og eksklusivitet over A6 interiøret enn interiøret i E60!

Se bare på dette A6 interiøret her i forhold til E60 interiøret under!

9cfejvs9f1vp7kh0facv.jpg

tiz9c8a8vlpkggi6ih6x.jpg

Har også merket meg noe slitasje på M-sportrattet i mine foreldres E60! Belegget eller lakken på plasten rundt volum og cruisecontroll knappene begynner å flasse, og det på en 07 modell som har gått 45 000 km! De måtte også bytte hjullager på rundt 40 000 noe en kollega også måtte på sin 08 520d ved samme km stand! Men E60 og A6(C6) er jo kåret til en av verdens mest feilfire biler da :)

Skrevet

Men nå er du jo så "lur" å sammenligner ett standard tøy interiør på BMW'en opp mot ett påkosta skinn interiør på Audien. Men for all del, du prøver jo å få Audien til å framstå som best, så kjøp den :)

Skrevet

Enig.. vil du ha Audien å kjøp den da. :)

Når man kjøper BMW så betaler man mye for merket synes jeg, men for all del så er det jo verd det! Men jeg føler det er litt mer kvalitet og eksklusivitet over A6 interiøret enn interiøret i E60!

Dette er bare selvmotsigende.. betale mye for merket, men værdt det.. også skriver du at A6 er mer eksklusiv (og billigere)?

Skrevet
Men nå er du jo så "lur" å sammenligner ett standard tøy interiør på BMW'en opp mot ett påkosta skinn interiør på Audien. Men for all del, du prøver jo å få Audien til å framstå som best, så kjøp den :)

Jeg kan knapt se setene på disse bildene og jeg tror nok at han derfor primært mener dashboardet og det generelle designet... som også etter min mening er mye finere i Audien. Både skinnrattet og skinngearspaken i vår BMW har nå blitt brukt i over 200000 Km og viser ingen større tegn til slitasje. Skinnlakken er stadig hel og skinnet stadig rimelig mykt. Hemmeligheten er å smøre skinnet jevnlig med krem til skinnhandsker. Det har heller ikke vært nødvendig med et skifte av hjullager på vår BMW og det tiltross for at den har kjørt ca. 236000 Km. Hemmeligheten er å kjøre med bilens standarddimensjoner når det gjelder felger og hjulstørrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...