dutten Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 de har tydeligvis kjørt på e6 forbi hamar for den er mulig og se på street view Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Morsomme greier dette med Streetview! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Det er litt teit da... De fjerner ikke skilt nr på noen biler, Bare tilfeldig at jeg så det måtte jo zoome inn da menmen det er litt rart liksom? Eller hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe. Jammen i mellom tiden så kan det være mye tyveri da menmen man får håpe på det beste... Det tar litt tid ja er vell litt mere enn millioner av bilder;)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Tyveri av bilskilt da eller? Ser ikke helt det store problemet med skilt som ikke er sladdet? Er jo bare og gå en tur rundt i oslo med øynene åpne, så der du jo masse bmw. Om en gammel E34 ikke er sladdet på google, så går nok det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ja, man må jo parkere bilene sine i hemmelig garasje og aldri bruke den på offentlig vei slik som enkelte her maser om sladding av skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fant gamlebilen min på Finn.no sine gatebilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe. herregud de sitte jo ikke å ser igjennom alle bildene, de har ett program som skal auto-sladde ansikt og bilskilt, men er jo såklart ikke 100% så det får vi bare leve med. Får ta av skilta på bilen da hvis du ikke vil noen skal se de. Hvis noen skulle ville stjele en bil så kan jeg garantere deg at de ikke sitte å knoter seg fram via google streetview.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe. herregud de sitte jo ikke å ser igjennom alle bildene, de har ett program som skal auto-sladde ansikt og bilskilt, men er jo såklart ikke 100% så det får vi bare leve med. Får ta av skilta på bilen da hvis du ikke vil noen skal se de. Hvis noen skulle ville stjele en bil så kan jeg garantere deg at de ikke sitte å knoter seg fram via google streetview.. Blir alt for dumt å være redd for det. På google streetview finner du jo i mange tilfeller ut hvor bilen står og gjør tar det der i fra. Ingen som sitter og følger med på google på e6 i håp om å finne en BMW som ikke har sladda skilter som ser bra ut. Hvis folk er så redde for bilen sin så får de leie inn bodyguarder som passer bilen 24/7 selv om det kanskje blir litt overkill i forhold til en e34 som maks koster 50 laken. Det er tross alt en bil og ikke noe mer en det. Bruktbiler er det nok av i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe. herregud de sitte jo ikke å ser igjennom alle bildene, de har ett program som skal auto-sladde ansikt og bilskilt, men er jo såklart ikke 100% så det får vi bare leve med. Får ta av skilta på bilen da hvis du ikke vil noen skal se de. Hvis noen skulle ville stjele en bil så kan jeg garantere deg at de ikke sitte å knoter seg fram via google streetview.. Blir alt for dumt å være redd for det. På google streetview finner du jo i mange tilfeller ut hvor bilen står og gjør tar det der i fra. Ingen som sitter og følger med på google på e6 i håp om å finne en BMW som ikke har sladda skilter som ser bra ut. Hvis folk er så redde for bilen sin så får de leie inn bodyguarder som passer bilen 24/7 selv om det kanskje blir litt overkill i forhold til en e34 som maks koster 50 laken. Det er tross alt en bil og ikke noe mer en det. Bruktbiler er det nok av i verden. Når du tar det svaret mitt der så ut av sammenheng som det kan gå så skjønner jeg hva du mener. Jeg svarte bare litt humoristisk ment på et inlegg rett over Se på siden foran så la jeg ut et bilde av bilen når jeg passert Google bilen. Driter vel i om skilt er synlig jeg. Bare å ta en spasertur rundt i landet det så ser du masse skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Se på siden foran så la jeg ut et bilde av bilen når jeg passert Google bilen. Driter vel i om skilt er synlig jeg.Bare å ta en spasertur rundt i landet det så ser du masse skilt Og i tillegg risikerer å få sjefen på nakken hvis han KANSKJE leser her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Se på siden foran så la jeg ut et bilde av bilen når jeg passert Google bilen. Driter vel i om skilt er synlig jeg.Bare å ta en spasertur rundt i landet det så ser du masse skilt Og i tillegg risikerer å få sjefen på nakken hvis han KANSKJE leser her på bimmers. Hehe! der kan man se ja! Det gjelder å holde sin sti ren som mormor pleide å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Se på siden foran så la jeg ut et bilde av bilen når jeg passert Google bilen. Driter vel i om skilt er synlig jeg.Bare å ta en spasertur rundt i landet det så ser du masse skilt Og i tillegg risikerer å få sjefen på nakken hvis han KANSKJE leser her på bimmers. Hehe! der kan man se ja! Det gjelder å holde sin sti ren som mormor pleide å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Bilde av bakenden til min Volvo 740 Det er noe fryktelig ehh... kjent med disse sporene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå