Gå til innhold

Er du på Google Streetview?

Hansh
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe.

Jammen i mellom tiden så kan det være mye tyveri da menmen man får håpe på det beste... Det tar litt tid ja er vell litt mere enn millioner av bilder;)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet ikke skilt på meg heller... Men dem sier dem skal det så får se. Er vel noen millioner bilder de må se over hehe.

herregud de sitte jo ikke å ser igjennom alle bildene, de har ett program som skal auto-sladde ansikt og bilskilt, men er jo såklart ikke 100% så det får vi bare leve med.

Får ta av skilta på bilen da hvis du ikke vil noen skal se de.

Hvis noen skulle ville stjele en bil så kan jeg garantere deg at de ikke sitte å knoter seg fram via google streetview..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud de sitte jo ikke å ser igjennom alle bildene, de har ett program som skal auto-sladde ansikt og bilskilt, men er jo såklart ikke 100% så det får vi bare leve med.

Hvis noen skulle ville stjele en bil så kan jeg garantere deg at de ikke sitte å knoter seg fram via google streetview..

Blir alt for dumt å være redd for det. På google streetview finner du jo i mange tilfeller ut hvor bilen står og gjør tar det der i fra. Ingen som sitter og følger med på google på e6 i håp om å finne en BMW som ikke har sladda skilter som ser bra ut.

Hvis folk er så redde for bilen sin så får de leie inn bodyguarder som passer bilen 24/7 selv om det kanskje blir litt overkill i forhold til en e34 som maks koster 50 laken. Det er tross alt en bil og ikke noe mer en det. Bruktbiler er det nok av i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alt for dumt å være redd for det. På google streetview finner du jo i mange tilfeller ut hvor bilen står og gjør tar det der i fra. Ingen som sitter og følger med på google på e6 i håp om å finne en BMW som ikke har sladda skilter som ser bra ut.

Hvis folk er så redde for bilen sin så får de leie inn bodyguarder som passer bilen 24/7 selv om det kanskje blir litt overkill i forhold til en e34 som maks koster 50 laken. Det er tross alt en bil og ikke noe mer en det. Bruktbiler er det nok av i verden.

Når du tar det svaret mitt der så ut av sammenheng som det kan gå så skjønner jeg hva du mener. Jeg svarte bare litt humoristisk ment på et inlegg rett over ;)

Se på siden foran så la jeg ut et bilde av bilen når jeg passert Google bilen. Driter vel i om skilt er synlig jeg.

Bare å ta en spasertur rundt i landet det så ser du masse skilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på siden foran så la jeg ut et bilde av bilen når jeg passert Google bilen. Driter vel i om skilt er synlig jeg.

Og i tillegg risikerer å få sjefen på nakken hvis han KANSKJE leser her på bimmers. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg risikerer å få sjefen på nakken hvis han KANSKJE leser her på bimmers. ;)

Hehe! :lol: der kan man se ja! Det gjelder å holde sin sti ren som mormor pleide å si :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :lol: der kan man se ja! Det gjelder å holde sin sti ren som mormor pleide å si :wink:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...